Nový experiment: Co se stane, když chlapci a dívky studují samostatně po dobu 3 let? Výsledky Vás překvapí!

Chlapci a dívky začínají hrát různé hry a dokonce začínají rozmýšlet již brzy v mateřské školce. Nicméně požadavky na pohlaví ve školách jsou stejné. A to je důvod, proč některé školy v Rusku začaly neobvyklý experiment.

Dnes bychom se s Vámi rádi podělili o výsledky tohoto zajímavého školního experimentu.

Škola č. 34 v Kamensk-Uralském městě v Rusku sdílela první výsledky experimentu, který byl zahájen v roce 2014. Učitelé těchto experimentálních tříd jsou přesvědčeni, že tento typ vzdělávání je pro děti lepší.

Čtěte také: Hanychové přítel odhalil hořké detaily o jejím vztahu se Soukupem! Už MUSELA utéct!

V tomto experimentu získávali chlapci a dívky samostatné vzdělání, ale měly společné společenské aktivity smíšeného pohlaví, což znamená, že zůstaly odděleni pouze během výuky. Zbytek času, jako během přestávek, v kavárně, při exkurzích a mimoškolních aktivitách, vzájemně komunikovaly děti obou pohlaví. Po absolvování základní školy se kurzy spojují, takže komunikace mezi všemi dětmi je následně skutečná, a to nejen prostřednictvím sociálních médií. Střední škola je doba, kdy jse tvoří blízká přátelství, stejně jako důležitá rozhodnutí, která pomáhají vytvářet osobnosti dětí. Je zřejmé, že je to velmi důležitá etapa jejich života.

V mnoha školách se samostatnými třídami se třídy chlapců snaží zaměřit na sporty, jako je hokej, a zapojit více učitelů, aby chlapci měli dospělé muže jako vzory. Tito učitelé provozují kurzy základů zdraví a bezpečnosti, nebo jsou to P.E. učitelé, nebo sportovní trenéři.

Pro dívky organizují učitelé hodiny tance a vyšívání.

Chlapci a dívky se navzájem rozptylují.

Psychologové si dobře uvědomují, že pokud jsou mezi studenty zástupci opačného pohlaví, pak se jakýkoli chlapec, nebo dívka, dokonce i nevědomky, pokusí ostatní zaujmout. Proto jsou pak i během učení nesoustředění. Výsledkem je, že lekce je neúspěšná, protože se děti nemohou soustředit.

Maskulinita chlapců se rozpadá na základní škole.

Jak rodiče, tak vědci vědí, že mladí chlapci mají tendenci zaostávat 2-3 roky za vrstevníky ženského pohlaví jak duševně, tak i fyzicky. Jejich mozková hemisféra dozrává pomaleji. Proto je vzdělávací systém ve školách zaměřen na dívky. Může to být poměrně hanebné a ponižující, pokud se Vám všichni smějí, zatímco odpovídáte před celou třídou. Tak se začíná rozvíjet komplex prohry a v důsledku toho se rozvíjí také agrese vůči spolužákům a dospělým.

Je přirozené, že chlapci usilují o to, aby přebírali rizika, otestovali svou vůli a ducha, byli hrdinové a rozhodovali sami za sebe. Můžete však vyrůst, abyste byli silným mužem, pokud jste neustále žádáni o opakování připravených řešení a klidné sezení?

Dívky mají rády specifika a jasné algoritmy.

Ve třídách oddělených dle pohlaví je pro učitele snadnější vzít v úvahu psychologii dvou různých skupin. Dívky jsou v učení plaché a přesné. Podrobnosti a samotný proces jsou pro ně důležité. Ačkoli jsou dobré při plnění typických úkolů, jejich splnění podle daného algoritmu může být pro dívky někdy obtížné, zejména cítí-li se plaše v třídě plné chlapců.

Při absenci chlapců mají dívky pocit, že mohou volněji myslet a nebojí se zvedat ruce, nebo dělat chyby. Jsou více ochotny si navzájem pomáhat, aniž by se obávaly, že se jim bude někdo smát.

Chlapci následují svou vlastní cestu namísto pravidel a připravených řešení.

Chlapci by se měli poučit sami. Nesplňují úkoly krok za krokem, snaží se najít řešení sami. Chtějí upravit pravidla na základě toho, co říká učitel. Proto je každý úkol pro ně dobrodružství. Jejich vnímání je holistické, nápaditější a emocionální. Chlapci mají rádi problematické situace a aktivně se podílejí na hledání řešení a chtějí být těmi, kdo řešení nalezne jako první.

Dívky mají cit pro „kolektivní“ úkoly.

V těchto experimentálních třídách měly dívky tendenci být dobré při uskutečňování společných úkolů. Okamžitě si rozdávají role, diskutují o svých úkolech a najdou řešení společně. Nicméně se chovají plaše a nerozhodně při plnění jednotlivých úkolů, i když vědí správné řešení.

Také učitelé si všimli, že dívky mají potřebu být chváleny, a to i za chyby. V opačném případě se stávají uzavřenými a v budoucnu cítí strach. Chlapci takovou metodu nepotřebují.

Chlapci si uvědomují své vůdčí schopnosti ve všech mužských třídách.

Při nepřítomnosti dívek chlapci neváhají vyjádřit své myšlenky, i když to jsou v rozporu s obecně uznávanou normou. A i když nadměrný hluk a výkřiky jsou v učebně zcela obvyklé, ​​učitelé si také všimli, že chlapci jsou v těchto experimentálních třídách méně agresivní. Každý mladý chlapec se pokouší uklidnit před dívkami. Zatímco v těchto třídách jsou si všichni žáci rovni, a tak jejich energie může být místo k uklidnění nasměrována k rozvoji vůdčích schopností.

Zajímavostí také je, že všichni chlapci se chovali důstojně. Studenti, kteří byli ve třídách smíšeného pohlaví, měli tendenci bojovat mezi sebou navzájem, zatímco v experimentálních třídách si chlapci více pomáhali navzájem.

Respekt k učitelům je vyšší v třídách s jedním pohlavím.

V třídách s jedním pohlaví jsou dívky snadněji propojeny a u chlapců je méně pravděpodobné, že se s učiteli budou hádat, protože kolem nich není nikdo, na koho by chtěli zapůsobit.

Zdraví a držení těla u dětí bylo lepší v samostatných třídách.

Vedoucí oddělení pediatrie Lékařské akademie Amur Elena Romantsová poznamenala, že se zlepšila nejen dětská psychika, ale i jejich zdraví. Kontrola zdravotní péče provedená zdravotními pracovníky ukázala, že ve třídách jednoho pohlaví se u dětí snižuje pravděpodobnost, že se stanou nemocnými.

Bylo také poznamenáno, že u tříd smíšených pohlaví mají děti tendenci zhubnout během prvních 6 měsíců svého studia, což je zejména v důsledku stresu a adaptace. Tento jev se však nevyskytuje ve třídách jednoho pohlaví.

Počet žáků s dobrými známkami se v jednotlivých třídách výrazně zvýšil.

„Chlapci a dívky mají zájem o různé věci,“ řekl V.F.Bazarniy ve svém rozhovoru. „Kdykoliv jsem je četl stejnou pohádkou, dívky se dočkaly jednoho typu obrazu, smyslu, nebo pocitu, zatímco chlapci byli ohromeni jinými věcmi. Učitel nemůže věnovat pozornost všem dětem ve smíšených třídách, takže musí dělat úkol s dětmi jedním způsobem. Poslušnost, disciplína a trest za špatné známky se stávají prioritou. Bohužel tak funguje většina škol.

Podle zjištění školy č. 2120, kde byla také zavedena genderová výchova na základní škole, byl ukazatel kvality vzdělání 74 % u dívek a 67 % u chlapců. To je velký důvod, proč byly vytvořeny typy tříd dle pohlaví, v nichž děti mohly zvládnout jeden typ učebních osnov. Studováním samostatně se děti učí efektivněji.

Experiment byl úspěšný, i když má problémy.

Tato oddělená metoda studia má své příznivce, ale má také oponenty, kteří se proti tomu brání. Někteří lidé věří, že je to krok zpět, pokud budeme zvažovat pubertu. Zástupce odpověděl na tento problém tím, že uvedl, že problém skutečně nastává z přebytku společných činností. V Rusku se zvýšil počet těhotných žaček, a proto bychom se měli obávat.

Někteří lidé říkají, že je to první krok k rasismu a segregaci prostřednictvím mentálních a fyzických vlastností. Je zde také názor, že mužské třídy jsou dobré prostředí pro zvýšení množství budoucích maniaků. Experiment paralelních a oddělených studií naznačuje opak. Koneckonců, děti komunikují hodně mimo učebny.

Chtěli byste, aby Vaše dítě studovalo ve třídě svého pohlaví? Co si o tom myslíte? Podělte se s námi o Váš názor níže v komentářích!