Spisovatelka Radka Třeštíková napadla Agátu Hanychovou a Emmu Smetanu za jejich propagaci neetické módy!

V českém showbyznysu se právě rozhořel ohromný spor, který zapojil tři prominentní osobnosti – Emmu Smetanu, Agátu Hanychovou a Radku Třeštíkovou. Tyto ženy se dostaly do ostrých slovních střetů plných urážek a nařčení, které sleduje celá česká veřejnost. Jak to všechno začalo a jaký je vývoj této války mezi influencerkami?

Reklama
Instagram

Emma Smetana a její role v konfliktu

Emma Smetana je známá česká influencerka a zpěvačka, která se v poslední době stala předmětem ostré kritiky ze strany Radky Třeštíkové. Smetanu můžeme označit za zastánkyni fast fashion, což je móda, která je často spojovaná s neetickými pracovními podmínkami a negativním dopadem na životní prostředí. Třeštíková na ni ostře útočí za to, že propaguje módu z asijských a tureckých zemí, která je často vyrobená za nevyhovujících podmínek.

View this post on Instagram

A post shared by Emma Smetana (@emmasmetana_music)

Agáta Hanychová a její vazba na TrendyIdol

Další influencerkou, která se zapojila do tohoto konfliktu, je Agáta Hanychová. Její jméno je spojené s tureckou společností TrendyIdol, která je vlastněná čínskou Alibabou. TrendyIdol je značkou fast fashion, která je často kritizovaná za své neetické praktiky a negativní dopad na životní prostředí. Radka Třeštíková ostře kritizuje influencery, kteří spojují své jméno s touto společností a pomáhají jí s prosazováním na českém trhu.

Reklama

Radka Třeštíková a její odpůrce fast fashion

Radka Třeštíková, spisovatelka a módní nadšenkyně, je největší odpůrkyní fast fashion. Její módní kreace byly sice kritizované, ale Třeštíková se drží svého přesvědčení o odpovědném přístupu k módnímu průmyslu. Není tedy divu, že se nenechala zahanbit a začala ostře kritizovat Smetanu a Hanychovou za jejich propojení s fast fashion a propagaci módy z asijských a tureckých zemí.

Instagram

Eskalace konfliktu na sociálních sítích

Celý spor mezi Smetanou, Hanychovou a Třeštíkovou se neomezuje pouze na výměnu slovních urážek a obvinění v médiích, ale dostal se také na sociální sítě. Zde se influencerky navzájem napadají a hádají se o etických otázkách rychlé módy. Jejich příspěvky jsou plné vzájemných výčitek a obviňování.

Zdroj: Ahaonline.cz

Reklama