Do Česka zamířil nový řetězec! Češi mají možnost ušetřit polovinu! Víme kde bude!

Česká republika se stává lákadlem pro velkého polského obchodního řetězce, kteří vidí potenciál tohoto trhu. Jedním z nich je oblíbený obchod s módou HalfPrice, který se nedávno rozrostl o svou největší prodejnu v celé střední Evropě. Tento obchod nabízí módu a doplňky luxusních značek za velmi nízké ceny. V tomto článku se podíváme na to, jak HalfPrice funguje, jaké výhody poskytuje a proč je tak oblíbený mezi českými zákazníky.

Reklama

Fungování HalfPrice

HalfPrice je jednou z nejrychleji expandujících značek v Evropě. I když se na první pohled může zdát podobný oblíbenému Primarku, oba koncepty mají své specifika. HalfPrice se zaměřuje na prodej značkové módy a doplňků za velmi atraktivní ceny. Na rozdíl od Primarku, který prodává převážně levnější a méně kvalitní oblečení, HalfPrice nabízí luxusní značky za zlomek původní ceny.

Shutterstock

Do Primarku už jsem přestala chodit. Nakoupíte tam sice levně, ale je to většinou nekvalitní, takže po několika vypráních se mi ty věci rozpadnou nebo ztratí tvar,“ říká paní Irena. „HalfPrice mi vyhovuje mnohem více, jelikož prodává zboží luxusních značek, a to za velmi nízké ceny. Je potřeba tu strávit nějaký čas a vybírat, ale vždy najdu něco opravdu povedeného.“

Nabídka značek a výhod

HalfPrice se specializuje na prodej výběhového oblečení a doplňků od nejznámějších světových značek. Nabízí také vybavení do domácnosti, jako jsou kufry a další praktické předměty. Jejich prodejna na Václavském náměstí je velmi prostorná a nabízí zákazníkům možnost strávit tam příjemné hodiny při prohlížení sortimentu.

HalfPrice se zaměřuje na atraktivní ceny, které jsou často oproti původním cenám značek snížené o desetitisíce korun. Díky tomu je móda dostupná pro každého. To přitahuje nejen běžné zákazníky, ale i překupníky, kteří zde hledají zajímavé kousky za nízké ceny, které poté prodávají na sociálních sítích s vyšší marží.

Reklama
Shutterstock

Rozvoj polských řetězců v Česku

HalfPrice není jediný polský obchodní řetězec, který expanduje do Česka. Na českém trhu již působí levná drogerie Hebe a další příchod je plánován v podobě řetězce s potravinami Biedronky. To svědčí o tom, že Česká republika je pro polské obchodní řetězce lukrativním trhem.

S příchodem těchto obchodů se otevírá nová možnost pro české zákazníky, kteří mohou nakupovat značkové produkty za velmi atraktivní ceny. Tím se zvyšuje konkurence na trhu a zákazníci mají více možností výběru.

Reklama