Matka skončila v slzách, protože nemá za zaplacení dárků pro děti

Vánoce mohou být velmi stresující, když máte doma děti, které se na vás spoléhají. A nemáte na účtu dost peněz, abyste jim mohli splnit jejich sny. Danielle je 32letá maminka dvou dětí z Anglie, která tuto situaci velmi dobře zná. Nedávno se podělila na TikToku o svůj srdcervoucí příběh. Její video bylo plné smutku, viny a slz. Ale také plné pravdy, kterou zná mnoho rodin.

Reklama

Vánoční realita pro mnoho rodičů

Danielle má doma dvě malé děti ve věku 4 roky a 1 rok. Pro takto malé děti jsou Vánoce kouzelným obdobím v roce. A stejně jako ostatní děti, také tito dva malí andílci se těší na nové hračky pod stromkem. Danielle natočila virální video na TikTok ve svém voze poté, co musela jejich hračky vrátit na polici v obchodě. U pokladny totiž zjistila, že na svém bankovním účtu nemá dost peněz na to, aby je mohla koupit a přinést domů pro své děti.

Reality check na sociálních sítích

Danielle šla do obchodu koupit každodenní potřeby, ale také pár hraček na Vánoce. Než šla k pokladně, zkontrolovala svou aplikaci v telefonu. A zjistila, že hračky nemůže koupit. Nešlo ani o to, že by potřebovali nové hračky. Pro ni to byla poslední kapka. S manželem mají jen jeden příjem, protože pečuje o malé dítě. A životní náklady jsou tak vysoké, že nemůže dětem ani koupit dárky k Vánocům. Video sdílela, aby ujistila další rodiče, že v tom nejsou sami. Mnoho lidí se totiž potýká se stejným problémem.

Sociální sítě mají obrovský vliv na náš život

Na sociálních sítích často vidíme nádherné vánoční stromky, pod kterými jsou desítky krabic s dárky. Máme pocit, že dětem musíme dát to samé. Ne každá na to má peníze. A potom se jako rodiče cítíme provinile, protože nemůžeme dát dětem úplně všechno pod sluncem. Každý z nás by si měl pamatovat, že o tom Vánoce nejsou. Pořiďte dětem něco malého pod stromek, ale zajistěte jim nezapomenutelné zážitky. Jděte na trhy, do betléma nebo na procházku. Je to zadarmo a většina malých dětí chce nejvíce kvalitní čas se svými rodiči.

Zdroj: filantropikum.com

Reklama