Domů CVIČENÍ 7 efektivních cviků, které Vám pomohou se zbavit tzv. „faldů“ na Vašich...

7 efektivních cviků, které Vám pomohou se zbavit tzv. „faldů“ na Vašich zádech. Pamatujte, léto se kvapem blíží!

Často zapomínáme na záda prostě proto, že si na ně nevidíme. V důsledku toho se pak stávají svaly uvolněnými a vznikají tzv. „faldy“.

Sesbírali jsme pro Vás některé jednoduché, ale efektivní cviky. Pravidelně je můžete provádět doma po dobu 2-3 týdnů, což může pomoci zpevnit Vaše zádové svaly.

Předklon

  1. Stojte rovně s nohama na úrovni ramenou.
  2. Předkloňte se dopředu, aniž byste ohýbali Vaše kolena.
  3. Snažte se dostat rukama až na podlahu.
  4. Dosáhněte podlahy.

Předklon stranou

  1. Stojte rovně s nohama na úrovni ramenou.
  2. Zvedněte jednu ruku a položte dlaň na zadní stranu hlavy.
  3. Vezměte si činku do druhé ruky a spusťe ji dolů.
  4. Udělejte krátký pohyb směrem k Vaší ruce, ve které máte činku.

Kliky


Kam dál?

10 věcí, které odborníci nedoporučují dělat před tím, než jdete večer do postele!

11 pravidel přímo od párů, které si prošly těžkým obdobím. Měl by se jimi řídit každý, kdo chce žít šťastný a spokojený život ve vztahu!

Psychologové představují koncept Pravidla 3 Minut, kterým by se měl řídit každý rodič!

13 Nejužitečnější ořechů a semínek, které je lepší jíst každý den, abyste zůstali zdraví a fit!

11 zcela zásadních chyb v řeči našeho těla, které zpravidla děláme každý den v práci!

Další články