Pokud provozujete internetový obchod, pravděpodobně jednou za čas řešíte problémy s neplatícími zákazníky. Objednají si zboží, ovšem nakonec jej ani nezaplatí. V případě, že jej navíc zasíláte na dobírku, tak je vaší povinností uhradit ještě zpáteční poštovné, tudíž ve výsledku na tom proděláte. Chcete tomu zabránit? V takovém případě do svého e-shopu implementujte platební bránu.
Platební brána je jednoduchá platební metoda, která zákazníkům umožňuje objednané zboží ihned zaplatit skrze internetové bankovnictví nebo kartou. Peníze se na váš účet připíšou takřka okamžitě, takže vy můžete hned v tentýž den, případně na druhý den objednávku expedovat. Celý proces se tak značně urychlí. Oceníte to nejen vy, ale také vaši zákazníci.
Platební brána Pays
V současné době se setkáte hned s několika různými platebními bránami, přičemž mezi nejznámější patří PayU a PayPal. V posledních měsících se však do popředí dostává také platební brána Pays, která je v internetovém prostředí docela novinkou. Popularitu si však získala jednoduchým nastavením, s nímž se popere i naprostý laik. Co všechno platební brána Pays zvládne? To vám prozradíme v následujících řádcích.
Platby online i mobilem
Co se platebních metod týče, existuje jich hned několik. Platit se dá online platební kartou, ale také mobilem nebo rychlým bankovním převodem. Jestliže nechcete svého zákazníka nutit pouze k jednomu způsobu, nabídněte mu všechny, což platební brána Pays umožňuje.
V neposlední řadě Pays nabízí spolehlivá řešení pro platby předem a platby záloh, a to například na ubytování, zážitky, wellness pobyty a podobné služby. Platební brána tedy poslouží i poskytovatelům různých služeb, neorientuje se výhradně na internetové obchody.
Pays je transparentní systém
Říkáte si, že to zní příliš skvěle na to, aby v tom nebyl nějaký háček? Platební brána si zakládá na transparentním jednání, takže se neobávejte skrytých poplatků. Částku, kterou zaplatíte, se dozvíte předem. Všechno je uvedeno také ve smluvních podmínkách a ceníku. Pays si účtuje pouze koncový převod tržby, a to ve výši 39 korun, přičemž poplatky spojené s platbou mohou být naúčtovány zákazníkovi. Záleží pouze na vás, jakou variantu zvolíte.
Jak platební brána funguje? Vyzkoušejte si to sami
Stejně jako nastavení, tak i používání platební brány je snadné a intuitivní. Poradí si s ní dokonce naprostý laik, jenž se příliš v těchto technologiích neorientuje. V případě, že si nebudete přece jen s něčím vědět rady, je vám k dispozici rychlá technická podpora, která se postará o rychlé odstranění problémů.
Chcete si platební bránu otestovat? Žádný problém. Otevřete si v prohlížeči webovou stránku www.pays.cz a ve spodní části klikněte na tlačítko „Otestovat“. Zkusíte si zaplatit 20 korun, ale nemusíte se ničeho bát, protože o peníze nepřijdete.
Začněte využívat Pays ihned
V první řadě se musíte zaregistrovat, abyste si ji mohli implementovat na svůj internetový obchod. Vyplníte osobní údaje a potřebné informace o vašem podnikání. Registraci během několika málo minut dokončíte. Potvrdíte elektronickou smlouvu, která vám přistane do e-mailové schránky. Jakmile vyplníte detaily o internetovém obchodu, na němž chcete mít platební bránu Pays, dostanete do e-mailu kód, jenž vložíte na svou webovou stránku. Jednoduché, rychlé, intuitivní, nemyslíte?
Platební brána Pays má oproti konkurenci hned několik zásadních výhod, které řeší velké starosti obchodníků s nedokončenými platbami. Pays má podle studií výrazně vyšší úspěšnost plateb. Procento dokončených plateb je vyšší než u jiných platebních bran. Důvodů je hned několik. Pays nabízí totiž chytré služby, jako jsou nedokončené platby, druhý pokus o platbu a připomínač plateb převodem.
Nemusíte být specialista na internetovou technologii, ani nemusíte mít znalosti v programování, spustit bránu Pays zvládne vskutku každý. A na závěr musíme podotknout, že Pays funguje na jakémkoliv zařízení – od desktopu přes tablet až po mobilní telefon.
Za vznikem platební brány Pays stojí Karel Sasín se svým týmem, který mimo jiné provozuje i známý ticketingový portál smsticket a další internetové projekty.