Leoš Mareš, známý moderátor a televizní osobnost, nedávno překvapil své fanoušky tím, že si nechal ostříhat vlasy. Po mnoho let nosil účes s patkou, který mu vytvořil kadeřník Marty Tyl. Avšak nedávno Mareš na sociálních sítích prozradil, že za jeho krátkým sestřihem se skrývá zajímavý důvod. A ten souvisí s penězi.
Vznik reklamy
Na začátku roku Leoš Mareš podepsal smlouvu na reklamu pro banánky. Tato reklama měla být nejen zábavná, ale také originální a přitažlivá. Při přípravě scénáře se objevil nápad na kadeřnický salon a bláznivého kadeřníka. Scénář přinesl Marek Jarkovský, který měl spot režírovat. A protože je Marek Jarkovský nejen skvělým režisérem, ale také přítelem Leoše Mareše, moderátor s jeho nápadem souhlasil.
Avšak Mareš měl dvě podmínky. První podmínkou bylo, že v reklamě nebude žádný fake. Vlasy musely být skutečně ostříhané. A druhou podmínkou bylo, že roli bláznivého kadeřníka bude hrát Štěpán Kozub.
Autentičnost
Leoš Mareš odmítl nabídku, že vyholení hlavy mu udělají filmoví maskéři nebo že se to udělá trikem. Chtěl, aby to bylo skutečné a autentické. A tak se v reklamě skutečně nechal omylem vyholit a musel se opravdu ostříhat. Roli bláznivého kadeřníka nakonec skvěle ztvárnil Štěpán Kozub.
Když Leoš Mareš poprvé ukázal svůj nový účes na Instagramu, fanoušci byli nadšeni. Pod příspěvkem se objevilo mnoho komplimentů a chvály. Někteří dokonce říkali, že vypadá jako fotbalista David Beckham. Mareš si nový účes udržel i na brněnském Plese v Intru, kde se objevil s delšími vlasy.
Štěpán Kozub?
Štěpán Kozub, který ztvárnil v reklamě bláznivého kadeřníka je hodně známý, především účinkováním ve vtipných reklamách. Podařilo se mu získat roli díky Marešově návrhu. Mareš si přál, aby tuto roli hrál právě Kozub. A jeho volba byla naprosto správná.
Leoš Mareš a jeho přístup
Leoš Mareš se svým novým účesem ukázal, že je přemýšlivý a rád se zapojuje do tvůrčího procesu. Ať už jde o reklamní spot nebo jiné projekty, Mareš se snaží, aby byly autentické a zajímavé. A tím si získává nejen své fanoušky, ale také nové obchodní příležitosti.