Domů CVIČENÍ Ať děláte, co děláte, nedaří se Vám zhubnout? Zde je 9 častých...

Ať děláte, co děláte, nedaří se Vám zhubnout? Zde je 9 častých chyb při cvičení, které se netýkají jenom začátečníků!

Když pravidelné výlety do posilovny nepřinášejí požadované výsledky, stojí za to popřemýšlet o tom, co děláte špatně. Obvykle je problém v detailech a někdy je odpověď přímo před Vašima očima.

Shromáždili jsme pro Vás typické chyby, které mnoho lidí často dělá – a to ne jen začátečníci!

1. Dlouhé kardio cvičení

Mnozí věří, že kardio je pro srdce užitečné. Ale ve skutečnosti potřebujete znát své limity. Nadměrně dlouhá srdeční činnost může mít negativní vliv na kardiovaskulární systém. Samozřejmě, nevzdávejte se kardia – zkrátka to jen nepřehánějte.

2. Nízkokalorická strava

Nízkokalorické diety jsou obecně zdravé a mohou zpomalit stárnutí srdce a zabránit vzniku kardiovaskulárních chorob. Obsahují však malé množství tuků a během tréninku potřebuje tělo zdravou dávku bílkovin, tuků a sacharidů. Chcete-li získat potřebné tuky pro Vaše tělo, patří zdravé tuky z lososa a avokáda do Vaší stravy.

3. Sportovní nápoje s elektrolyty

Nápoje s elektrolyty mohou poškodit Vaše tělo více, než Vám pomoci, zejména pokud jsou spotřebovávány během intenzivního cvičení, nebo ihned po něm. Důvodem je, že kromě minerálů obsahují velké množství cukru. To je důvod, proč stojí za to zdržet se takovýchto nápojů.

4. Nedostatek tekutin během tréninku

Kam dál?

10 nejčastějších chyb, které ženy dělají se spodním prádlem a jak se jim vyvarovat!

Zde je seznam škodlivých věcí, které možná děláte svému mazlíčkovi, aniž byste si to uvědomovali!

10 pozitivních důsledků, které má na Vaše tělo chůze, pokud si dopřáváte procházky každý den!

Co se stane Vašemu tělu, když začnete jíst ovesné vločky každý den?!

Kosmetické tipy, které Vám pomohou osvěžit Váš vzhled a být dobře upravené během chviličky!

Další články