Spoustě lidem se večer nebo v noci těžko spí, probouzejí se uprostřed noci zcela bezdůvodně a mohou usnout až za svítání. V dnešní době je velmi důležité se dobře a kvalitně vyspat, spánku byste měli věnovat alespoň 7-8 hodin.

Naše tělo funguje jako přesné biologické hodiny a pro každého člověka je to jinak

Jsou lidé, kteří vstávají každý den brzy ráno a večer jsou brzy spát, naopak jiní chodí spát až v noci nebo k ránu a prospí celé dopoledne. Záleží na každém, jaké si vytvoří návyky, ale vaše tělo vám dá vědět, co je pro něj dobré. Je velmi důležité, v kolik hodin se budíme, když bojujeme s nespavostí. V noci totiž naše orgány nespí a podle toho, kolik je hodin, poznáte, kdy fungují nejvíce.

Pokud nemůžete usnout mezi 21-23. hodinou, znamená to, že vás zužuje stres nebo úzkost. Naučte se relaxační techniky, meditujte a uklidněte se před spaním. Pokud nespíte mezi 23-1. hodinou ranní, aktivita žlučníku je na maximu a způsobuje bdělost. Ta souvisí s emočním zklamáním. Měli byste se naučit odpouštět sobě i ostatním.

Jestliže se pravidelně budíte, pamatujte si čas a zaměřte se na jednotlivé orgány

Pokud vás trápí bdělost od 1-3. hodiny ranní, není něco v pořádku s vašimi játry. Můžete také bojovat s potlačovaným hněvem. Když se probudíte, možná budete mít velkou žízeň. Další dvouhodinový interval značí, že můžete získat důležitou myšlenku nebo nápad od vyšší síly. Probuzení může souviset s energií spojenou s plícemi.

Nespavost ale může způsobit také deprese nebo smutek. Pokud bdíte mezi pátou a sedmou hodinou ráno a přitom ještě máte spát, ve vašem těle mohou být emocionální bloky. Buzení ale znamená také problémy s tlustým střevem. Zkuste uvolnit svou mysl nebo navštivte toaletu a uvidíte, že poté budete spát dobře. Kvalitní spánek ovlivňuje celý následující den a je proto nutné dělat všechno pro to, abychom denně spali hlubokým spánkem několik hodin.

Sdílejte článek