V posledních několika měsících se vlivem koronavirové pandemie výrazně zvýšil zájem o online marketing, ostatně není se čemu divit. Internetové obchody rostou o stovky procent. Stejně tak spousta uživatelů kontaktuje různé firmy právě přes internet. Pokud se ještě vaše webová stránka nezobrazuje na relevantní klíčová slova na prvních pozicích ve výsledcích vyhledávání, je nejvyšší čas investovat do PPC reklamy. V následujících řádcích vám prozradíme, co všechno vám mohou přinést.
Pokud jsou PPC reklamy správně nastaveny, návratnost investice je poměrně rychlá. Nerozumíte ale tomu, jak se sestavují kampaně? Nikdy jste neslyšeli o reklamních sestavách a klíčových slovech? V takovém případě přenechejte práci na profesionálech, protože jinak byste mohli utratit tisíce korun, ale bez výsledků.
Obraťte se na odborníky
Velkou výhodou PPC reklam oproti jiným marketingovým kanálům je rychlé testování. Jakmile spustíte novou kampaň, během krátké doby zjistíte, jak efektivní jsou vaše webové stránky a jestli je na nich výzva k akci intuitivní. Snadno zjistíte, co by bylo dobré zlepšit na vašich stránkách.
PPC reklamy vás vystřelí na přední příčky ve výsledcích vyhledávání. Platíte za reklamu až v okamžiku, kdy na ni uživatel klikne.
PPC reklamy na Googlu i Seznamu
Celosvětově se používá Google, ovšem v našich končinách je dobré nastavit PPC kampaně i na Seznamu, respektive přes Sklik. Spousta uživatelů vyhledává totiž i přes tento český vyhledávač, a tak by byla škoda ztrácet tyto potenciální zákazníky.
PPC reklamy mohou být textové i bannerové. Stejně tak nesmíte zapomenout na remarketing a retargeting, nicméně o nastavení správných kampaní a strategií se postará přímo PPC specialista. Neváhejte a zvyšte své zisky díky správným reklamám. PPC reklamu nastavuje agentura PPC Profits.