Domů CVIČENÍ Vadí Vám faldy v oblasti podpaží a zad? Zde je pár účinných...

Vadí Vám faldy v oblasti podpaží a zad? Zde je pár účinných cviků, jak se jich zbavit!

Neexistuje nic více frustrujícího, než situace, kdy si chcete někam vyrazit a při pohledu do zrcadla zjistíte, jak nehezky vypadají v obleční Vaše tlustá záda a podpaží. Zpravidla zanedbáváme naše záda a podpaží během tréninku, protože se zaměřujeme na části těla, které vidíme v zrcadle častěji jako naše břicho, nohy a zadek. Dnes budeme upozorňovat na některé efektivní hrudní a zádové cvičení, které Vám však pomohou vypadat co nejlépe ve všech Vašich šatech.

Dnes jsme pro Vás proto připravili tréninkový plán na záda a hrudní svaly, který Vám pomůže vybudovat tyto oblasti za pouhý jeden měsíc! Již po prvním cvičení budete cítit svaly, o kterých jste pravděpodobně ani nevěděli, že máte.

Nezapomeňte, že takovýto trénink je zcela účinný pouze v kombinaci se zdravou výživou a kardio aktivitami!

Cvičte tyto cviky 2 až 3 krát týdně a mezi jednotlivými cviky si dopřejte minimální pauzy.

1. Skákání přes švihadlo

Je dobré začít trénink s dvouminutovým zahříváním horní části těla. Skákání přes švihadlo je skvělý způsob, jak pracovat nejen na Vašich nohou, ale také ramenou a zádech. Nezapomeňte na techniku ​​- otáčejte lano pouze pomocí zápěstí.

2. Boxování s činkami

Toto cvičení pochází z boxu a nejenže pracuje na zádech a pažích, ale také zahřívá horní část těla, zlepšuje Vaši fyzičku a koordinaci.

Kam dál?

10 potravin bohatých na kolagen, které pomáhají zpomalit stárnutí pokožky!

Snižte riziko vzniku rakoviny prsu až o 19 % pomocí tohoto oblíbeného nápoje!

11 šikovných způsobů, jak přivést Vaše oblečení zpátky k životu!

Ztraťte až 10 kg pouhou chůzí za neuvěřitelných 5 měsíců!

Přejete si zhubnout? Tak zde je důvod, proč musíte přestat pít studenou vodu!

Další články