Domů CVIČENÍ Vadí Vám faldy v oblasti podpaží a zad? Zde je pár účinných...

Vadí Vám faldy v oblasti podpaží a zad? Zde je pár účinných cviků, jak se jich zbavit!

Neexistuje nic více frustrujícího, než situace, kdy si chcete někam vyrazit a při pohledu do zrcadla zjistíte, jak nehezky vypadají v obleční Vaše tlustá záda a podpaží. Zpravidla zanedbáváme naše záda a podpaží během tréninku, protože se zaměřujeme na části těla, které vidíme v zrcadle častěji jako naše břicho, nohy a zadek. Dnes budeme upozorňovat na některé efektivní hrudní a zádové cvičení, které Vám však pomohou vypadat co nejlépe ve všech Vašich šatech.

Dnes jsme pro Vás proto připravili tréninkový plán na záda a hrudní svaly, který Vám pomůže vybudovat tyto oblasti za pouhý jeden měsíc! Již po prvním cvičení budete cítit svaly, o kterých jste pravděpodobně ani nevěděli, že máte.

Nezapomeňte, že takovýto trénink je zcela účinný pouze v kombinaci se zdravou výživou a kardio aktivitami!

Cvičte tyto cviky 2 až 3 krát týdně a mezi jednotlivými cviky si dopřejte minimální pauzy.

1. Skákání přes švihadlo

Je dobré začít trénink s dvouminutovým zahříváním horní části těla. Skákání přes švihadlo je skvělý způsob, jak pracovat nejen na Vašich nohou, ale také ramenou a zádech. Nezapomeňte na techniku ​​- otáčejte lano pouze pomocí zápěstí.

2. Boxování s činkami

Toto cvičení pochází z boxu a nejenže pracuje na zádech a pažích, ale také zahřívá horní část těla, zlepšuje Vaši fyzičku a koordinaci.

  1. Postavte se nohama do trochu širšího posteje než na délku kyčlí a držte kolena mírně ohnutá.
  2. Zvedněte ruce a vytlačte levou ruku před sebe, mírně do strany.
  3. Vraťte se do výchozí pozice a pak opakujte cvik s pravou rukou.
  4. Držte tempo po dobu 60 sekund.

Kam dál?

10 věcí, které odborníci nedoporučují dělat před tím, než jdete večer do postele!

11 pravidel přímo od párů, které si prošly těžkým obdobím. Měl by se jimi řídit každý, kdo chce žít šťastný a spokojený život ve vztahu!

Psychologové představují koncept Pravidla 3 Minut, kterým by se měl řídit každý rodič!

13 Nejužitečnější ořechů a semínek, které je lepší jíst každý den, abyste zůstali zdraví a fit!

11 zcela zásadních chyb v řeči našeho těla, které zpravidla děláme každý den v práci!

Další články