Domů ZAJÍMAVOSTI 10 pravidel zdravého životního stylu, které už dávno neplatí!

10 pravidel zdravého životního stylu, které už dávno neplatí!

Základy zdravého životního stylu se zdají být uvízlé v naší paměti a stávají se přijatými pravdami. Když Vaše váha ukazuje vyšší číslo, než jste zvyklí, všechny tyto pravdy se vynoří ve Vaší mysli. Věříte, že Vám pomohou dostat se zpět do formy: ranní běh, pevný harmonogram stravování, vyhýbání se sladkostem a konzumace hodně vody. Ale všechna tato pravidla skutečně fungují?

Dnes jsme pro Vás shromáždili 10 pravidel zdravého životního stylu, které již dávno nejsou pravdou!

1. Spánek po dobu 8 hodin

Výzkum, který provedla Americká akademie spánkové medicíny, prokázal, že člověk potřebuje 7 hodin spánku, aby tělo mohlo pracovat efektivně a cítit energii během dne. Vaše tělo potřebuje tento čas, aby získalo sílu a zotavilo se v noci.

2. Velká snídaně

Bohatost a množství jídla by měly vždy záviset na individuálních specifických potřebách těla člověka. Potraviny jsou užitečné jen tehdy, když opravdu chcete jíst. To je důvod, proč pokud nemáte ráno chuť k jídlu, nemusíte sami sebe mučit, jen vypijte místo toho sklenici vody.

3. Ranní běh

Běh je stejně užitečný jak ráno, tak večer, takže pokud nemáte čas ani záměr brzy ráno běhat, pak to nedělejte. Kromě toho byste měli nechat Vaše tělo ráno řádně probudit. Je lepší sníst snídani a počkat nejméně 40 minut před fyzickým cvičením. V opačném případě můžete mít bolesti hlavy, nebo nepravidelný srdeční tep.

4. Vyhybání se sladkostem

Kam dál?

Zde je seznam škodlivých věcí, které možná děláte svému mazlíčkovi, aniž byste si to uvědomovali!

10 pozitivních důsledků, které má na Vaše tělo chůze, pokud si dopřáváte procházky každý den!

Co se stane Vašemu tělu, když začnete jíst ovesné vločky každý den?!

Jen 3 minuty před spánkem: Jednoduché cviky, díky nimž budete mít nohy jako modelka!

12 důležitých znamení, že tělu nedodáváte dostatek tekutin!

Další články