Domů TIPY A TRIKY 11 Potravin, které by neměly chybět ve Vašem jídelníčku. Vaše tělo Vám...

11 Potravin, které by neměly chybět ve Vašem jídelníčku. Vaše tělo Vám za ně poděkuje!

Ukazuje se, že banány a avokádo byly nespravedlivě vyloučeny ze stravy mnohých. Několik soust denně Vás však může chránit před ztrátou zraku a není třeba se vzdát stravování chleba, abyste zůstali fit.

Už padlo mnoho rozhovorů o všech nebezpečných potravinách, které kolem Vás jsou. Ale pravdou je, že všichni budeme v pořádku s malou pomocí vyvážené stravy.

Vytvořili jsme tak pro Vás seznam potravin, které Vám pomohou vypadat krásně a Vaše tělo se bude cítit dobře.

1. Celozrnný chléb

Celozrnný chléb obsahuje mnoho vitaminů B6 a B9, které pomáhají posilovat nervový systém, udržovat vyrovnaný emoční stav a také posílit imunitní systém. Je to potravina nabitá množstvím stopových minerálů, včetně hořčíku, což je klíč k udržení vysoké energetické úrovně. Proteiny jsou zodpovědné za budování svalů a kostí, a uhlohydráty pomáhají koncentrovat Váš mozek.

Užitečná rada! Připravte si sendvič s celozrnným chlebem, rajčaty a mozzarellou na dopolední brunch.

2. Borůvky

Borůvky mají širokou škálu výživných vitamínů, které přispívají ke zdraví pokožky a také hrají nesmírnou úlohu v udržení dokonalého zraku.

Užitečná rada! Vytvořte si bobulový salát s jahodami, borůvkami a jogurtem.

3. Avokádo

Avokádo chrání Vaše srdce. Pomáhá stabilizovat krevní tlak a snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění.

Kam dál?

10 věcí, které odborníci nedoporučují dělat před tím, než jdete večer do postele!

11 pravidel přímo od párů, které si prošly těžkým obdobím. Měl by se jimi řídit každý, kdo chce žít šťastný a spokojený život ve vztahu!

Psychologové představují koncept Pravidla 3 Minut, kterým by se měl řídit každý rodič!

13 Nejužitečnější ořechů a semínek, které je lepší jíst každý den, abyste zůstali zdraví a fit!

11 zcela zásadních chyb v řeči našeho těla, které zpravidla děláme každý den v práci!

Další články