Snad každá žena si přeje mít krásné a pevné břicho spolu se štíhlým pasem. Základem pro krásné a štíhlé tělo je rovnováha zažívacího traktu, což málokdo ví. Pokud si osvojíte následující cviky, pak věřte, že se budete cítit dobře nejen kvůli štíhlému a pevnému břichu, ale také kvůli nabyté energii a svěžesti.

Přitlačte kolena k hrudníku

Lehněte si na záda a snažte se relaxovat. S hlubokým nádechem přitáhněte skrčená kolena k hrudníku a obejměte je svýma rukama. Mírně zvedněte zadek a snažte se vydržet v této pozici minutu nebo dvě. Při této pozici je nutné zachovat stále klidný dech, nezadržujte ho.

Otáčejte horní část těla

Posaďte se a natáhněte nohy dopředu. Pokrčte pravé koleno a otočte v trupu celou horní část těla směrem doprava a snažte se dostat co nejvíce do strany pomocí zapřeného levého lokte. Snažte se dostat co nejdále a vydržte v této pozici co nejdéle. Celé cvičení opakujte i na levou stranu.

Postavte se rovně s nohama stejně široko jako jsou vaše ramena. Zvedněte ruce nad hlavu a držte je rovně, přitom začněte ohýbat kolena. Dostaňte se až do pozice, jako byste si chtěli sednout na židli. V této pozici vydržte do nejdéle, pomalu a klidně prodýchávejte cvik a vydržte i s pevnýma rukama nad hlavou.

Protažení dozadu

Vykročte jednou nohou kupředu a druhou nohu protáhněte směrem vzad. Natáhněte své ruce dozadu, spojte je za zády a lehce se do nich opřete. Prodýchejte tuto pozici a vydržte v ni alespoň minutu. Poté vystřídejte pozici nohou.

Podpora mostu

Pátým cvikem pro podporu vašeho zažívání a ke zlepšení štíhlého pasu je podpůrný most. Lehněte si na záda, pokrčte kolena a zvedněte svou pánev směrem nahoru, ramena nechte opřená o zem. Ruce položte na zem pod své tělo a snažte se prodýchat celou pozici, ve které vydržte co nejdéle.

Posledním cvikem je velmi známá svíčka. Lehněte si na zem a zvedněte nohy, můžete nechat zadek položený z půlky na zemi. Nohy držte snožmo u sebe a natažené. Ruce nechte položené na zemi dlaněmi nahoru a opět klidně a pravidelně dýchejte. V této pozici vydržte co možná nejdéle.

Opakováním těchto cviků se vám brzy životně uleví, jelikož vaše zažívání bude v perfektním stavu a váš metabolismus se brzy opět rozproudí.

Sdílejte článek