6 tipů japonského mistra! S těmito cviky už nebudete vědět, co to je bolest zad!

„Správné držení těla je zárukou zdraví,“ uvedl známý japonský léčitel Katsudzo Nishi. Domníval se, že člověk může léčit sám sebe tím, že zná jen několik jednoduchých způsobů léčby. Z osobní zkušenosti Katsudzo učinil 6 tipů, které se v historii ukotvily pod názvem „Zlatá pravidla zdraví“.

Těchto 6 zlatých pravidel získalo širokou popularitu díky své jednoduchosti a hluboké východní moudrosti. Pokud jste tedy odhodláni zbavit se bolesti, tak hurá do toho. Chce to jen trochu praxe!

Zlatá pravidla Katsudzo Nishi

Čtěte také: Kypré buchty bez kynutí zvládne každý – a zapráší se po nich! Zkuste inovaci klasického receptu a pochutnejte si třeba už zítra. Až je upečete, budete o to žádána znovu a znovu

[hana-code-insert name=’google‘ /]1. Tvrdá postel

Fanoušci měkké matrace si to těžko připustí, ale měli by se naučit spát na něčem mnohem tvrdším. Léčitel sám tvrdí: „Na to, aby si Vaše tělo zvyklo na dokonalé držení těla, neexistují lepší léčby problémů v oblasti páteře, než je spaní na pevném lůžku. Pokud člověk spí v měkké posteli, umožní to jeho nervům postupné odumírání a paralyzaci. Tím pádem přijdou bolesti a nemoci bez pozvání.“

2. Tvrdý polštář nebo váleček

Ani měkká postel, ani měkký polštář … Ve skutečnosti není všechno tak těžké, jak se na první pohled zdá. Věřte, že kvůli zdravotním důvodům si na to dokážete zvyknout. Faktem je, že pokud spíte na tvrdém polštáři, Vaše krční obratle budou umístěny ve své přirozené poloze. V opačném případě se budou ohýbat, což vede k bolestem krku a zad. Japonci by dodali: „Pokroucený krk je znakem krátkého života.“

3. Cvik „Zlatá rybka“

Cvičení koriguje zakřivení páteře a tím eliminuje její přetížení. Kromě toho normalizuje krevní oběh, má příznivý účinek na funkci srdce a obecně stimuluje funkci základních systémů těla.

4. Cvik na kapiláry

Tato speciální vibrační gymnastika končetin poukazuje na to, jak si můžete zlepšit krevní oběh celého těla.

5. Spojení rukou a nohou

Tyto cviky koordinují činnost svalů, krevních cév, nervů v břiše, tříslech a stehnech. Cvičení se doporučuje budoucím maminkám, protože přispívá k rozvoji plodu v děloze.

[hana-code-insert name=’Dole‘ /]6. Cviky na páteř a břicho

Funkcí cvičení je obnovení acidobazické rovnováhy v těle. Má také příznivý vliv na duševní energii.

Jak vidíte, není to nic komplikovaného! Postupujte podle těchto doporučení a provádějte pravidelné cvičení – brzy se stav Vaší páteře zlepší a Vy zapomenete na všechny bolesti!

Děkujeme za přečtení a nezapomeňte sdílet :-)!