Domů CVIČENÍ 7 jednoduchých cviků, díky nimž budete mít krásně vytvarované a atraktivní poprsí!

7 jednoduchých cviků, díky nimž budete mít krásně vytvarované a atraktivní poprsí!

Chcete-li, aby Vaše poprsí vypadalo opět pevně a krásně, věřte, nebo ne, nepotřebujete se vydat na cestu drahé chirurgie. Jediné, co musíte udělat, je pravidelně provádět těchto několik jednoduchých cviků, které mohou přispět k pozvednutí, a dokonce zlepšení tvaru Vašich prsou.

Zde jsou základní rady řady specialistů, z nichž je sestaven zázračný soubor 7 cviků pro ideální poprsí.

Cvik 1

Zvedněte ruku do pěsti a položte ji pod bradu. Tiskněte pěst proti bradě po dobu 5 vteřin, pak si odpočiňte na 5 sekund. Opakujte cvik 2-3x.

Cvik 2

Spojte své ruce před hrudníkem. Tiskněte je k sobě dostatečnou silou, tedy tak, aby se napjali Vaše hrudní a prsní svaly. Ujistěte se, že máte rovná záda.

Cvik 3

Kliky mohou pomoci posílit Vaše prsní svaly. Pokud jsou pro Vás kliky nový cvik, začněte je dělat na kolenou, nebo při odpočinku o židli, nebo pohovku. Umístěte své ruce tak daleko od sebe po stranách, jak můžete, a nohy si spojte dohromady. Při poklesu těla na zem pomalu vysuňte lokty do stran. Proveďte 3 sady po 12-15 opakováních.

Cvik 4

Lehněte si na břicho, ohněte nohy na kolena a chyťte je u kotníků. Pokud jste začátečník, přidržte tuto pozici po dobu 20 sekund a poté si dopřejte 10sekundovou přestávku. Tento postup opakujte třikrát.

Cvik 5

Stoupněte si půl metru od zdi, roztáhnete ruce před sebe, umístěte pěsti na zeď a začnete jimi tlačit do zdi. Měli byste cítit, jak se Vaše prsní svaly zapojují. Tlačte do zdi po dobu 20 sekund a pak si odpočiňte po dobu 10 sekund. Cvik opakujte 3x.

Cvik 6

Lehněte si na lavičku, fitball, nebo podlahu. Použijte činky, napněte hruď a začněte je zvedat nahoru rovnoměrně. Pak ruce spusťte a okamžitě opět zvedněte. Opakujte toto cvičení 8krát. Činky by měly mít dostatečnou váhu, aby znatelně ztížily poslední cvik v sadě. Proveďte 3 sady.

Cvik 7

Toto cvičení Vám dá zabrat, ale zároveň účinně pomůže dát Vašemu poprsí krásný tvar. Vezměte si činky. Stoupněte si, mírně ohněte nohy v kolenou a předkloňte Vaše tělo dopředu. Zhluboka se nadechněte, zvedněte ruce po stranách (také by měly být lehce ohnuté v loktech). Vaše předloktí by mělo být rovnoběžné se zemí. Proveďte 2 sady po 12 opakováních.

Kam dál?

10 věcí, které odborníci nedoporučují dělat před tím, než jdete večer do postele!

11 pravidel přímo od párů, které si prošly těžkým obdobím. Měl by se jimi řídit každý, kdo chce žít šťastný a spokojený život ve vztahu!

Psychologové představují koncept Pravidla 3 Minut, kterým by se měl řídit každý rodič!

13 Nejužitečnější ořechů a semínek, které je lepší jíst každý den, abyste zůstali zdraví a fit!

11 zcela zásadních chyb v řeči našeho těla, které zpravidla děláme každý den v práci!

Další články