Domů CVIČENÍ 7 cviků, které Vám pomohou zlepšit Váš postoj. Bolesti zad a hlavy...

7 cviků, které Vám pomohou zlepšit Váš postoj. Bolesti zad a hlavy pak budou jednoduše pryč!

Naše držení těla je přímo ovlivněno stavem páteře. Mobilita páteře u zdravého, cvičícího člověka je jedinečná! Může se otočit po celé délce až o 180 stupňů v libovolném směru – a takové schopnosti jsou naprosto nezávislé na věku. Proto, abyste měli skutečně královskou pozici, musíte vědět, jak provádět cvičení zaměřená na protáhnutí celé páteře a celých zad jako celek.

Shromáždili jsme pro Vás 7 cviků, které Vám pomohou dosáhnout královského držení těla.

Jaká je správná poloha?

Chcete-li cítit správné držení těla, postavte se rovně, nohy od sebe na úroveň ramen, zhluboka se nadechněte a roztáhněte ramena, současně stáhněte lopatky k sobě a lehce zatáhněte i ramena. Vystrčte hrudník dopředu. Horní část hlavy zkuste vytáhnout do výšky.

Pro většinu lidí bude tento způsob postavení nejen nepohodlný, ale bude také těžké udržet si ho. Naštěstí, čím dřív začnete provádět toto cvičení, které vyrovnává páteř, tím rychleji napravíte svůj postoj, a tím rychleji se stane Vaše postava atletickou.

Cvičení pro lepší držení těla

Jedná se o seznam jednoduchých cviků, které narovnávají páteř a zlepšují držení těla. Provádějte je po dobu 20 minut, 3 krát týdně a rychle zaznamenáte pozitivní výsledky včetně snížení bolesti zad a menší celkové únavy.

1. Cvik

Toto cvičení se také používá k relaxaci. Dostaňte se do této polohy tak, že si sednete na paty. Když vydechnete, pomalu dolů sklopte tělo, prsty sahající co nejvíce do dálky. Dýchejte zhluboka.

2. Cvik

Kam dál?

Jak přirozenou cestou snížit stres, úzkost a depresi? Poradíme Vám!

Upozornění: Chemikálie v opalovacím krému způsobují rakovinu kůže!

Snižte riziko vzniku rakoviny prsu až o 19 % pomocí tohoto oblíbeného nápoje!

Ztraťte až 10 kg pouhou chůzí za neuvěřitelných 5 měsíců!

Jezte 6 stroužků pečeného česneku denně, a Vaše tělo pocítí přímo zázraky!

Další články