Domů TIPY A TRIKY 8 skutečných výhod chůze, u kterých by nikdo nečekal, že jsou pravdivé!

8 skutečných výhod chůze, u kterých by nikdo nečekal, že jsou pravdivé!

Podle časopisu Lékařství a věda ve sportu a cvičení vede chůze ke snížení rizika všech chronických onemocnění a je považována za „zázračnou drogu“ mnoha lékařů. Co dělá chůzi tou nejlepší formou cvičení pro Vaše zdraví je skutečnost, že nezatěžuje Vaše srdce a klouby, a proto má větší dopad na Vaše celkové zdraví. Silové cvičení může mít větší a rychlejší účinky na Vaše tělo, ale také může způsobit poškození Vašich kloubů a kostí.

Shromáždili jsme proto pro Vás několik zdravotních přínosů, které může každodenní chůze přinést Vašemu tělu a mysli.

1. Chůze reguluje krevní tlak.

Korejská studie, kterou provedl Korejský institut pro vědu o sportu v Soulu, zjistila, že 40 minut chůze denně snižuje hladinu krevního tlaku u lidí s hypertenzí. Ti, kteří se rozhodli pro 40 minut dlouhou procházku, zaznamenali pokles krevního tlaku o 5 bodů, zatímco ti, kteří si zvolili 4 oddělené 10 minut dlouhé procházky, zaznamenali pokles o 3 body. Lékaři, kteří provedli studii, říkají, že je důležité, aby si všichni vybrali variantu, která jim vyhovuje nejvíce, aby dosáhli výsledků, kterých chtějí.

2. Chůze bojuje proti rakovině prsu u žen.

Americká rakovinová společnost doporučuje všem dospělým, aby si dopřáli 150 minut mírného, nebo 75 minut intenzivního cvičení týdně. Přesněji řečeno, výzkumníci zjistili, že 7 hodin chůze týdně snižuje riziko karcinomu prsu po menopauze až o 14 %. Ženy, které se rozhodly procházet více než 7 hodin týdně a v rychlejším režimu, měly až o 25 % menší riziko diagnostikování rakoviny prsu. Studie silně naznačuje, že existuje silná souvislost mezi fyzickou aktivitou, zejména chůzí, a udržováním rakoviny prsu.

3. Chůze snižuje riziko vzniku cukrovky.

Studie, která byla publikována v roce 2012, naznačuje, že chůze 3000-7,500 kroků denně může být účinná při léčbě nebo prevenci diabetu 2. typu. Studie také doporučuje lidem, aby si udělali přestávky mezi dlouhými hodinami sezení malými procházkami, nebo cvičením, které vyhovují jejich tělu. Jinými slovy, chůze snižuje hladinu cukru v krvi, která je zodpovědná za cukrovku 2. typu.

4. Chůze pomáhá produkovat vitamín D.

Kam dál?

Jak přirozenou cestou snížit stres, úzkost a depresi? Poradíme Vám!

Upozornění: Chemikálie v opalovacím krému způsobují rakovinu kůže!

Snižte riziko vzniku rakoviny prsu až o 19 % pomocí tohoto oblíbeného nápoje!

11 šikovných způsobů, jak přivést Vaše oblečení zpátky k životu!

Ztraťte až 10 kg pouhou chůzí za neuvěřitelných 5 měsíců!

Další články