Nový rok přináší na trh potravinářství čerstvý vítr jménem Bonveno. Tento zbrusu nový obchodní řetězec, který je projektem společnosti Makro, se chystá otevřít své dveře v České republice a slibuje, že změní způsob našeho nakupování.
Kdo stojí za tím stojí?
Ačkoliv za Bonvenem stojí společnost Makro, nečekejte, že Bonveno bude jen dalším obchodem Makro. I přesto, že Makro je investorem, Bonveno je plánován jako samostatný obchodní řetězec s unikátním konceptem.
Koncept Bonvena
Bonveno se chystá přinést na náš trh něco, co tu ještě nebylo. Jde o koncept sousedských obchodů, které se zaměří na prodej menšího sortimentu potravin, avšak těch, které nakupujeme nejčastěji.
Více než jen malý obchod
Bonveno se nebude zaměřovat jen na maloobchod. Klíčovým cílem je kvalita a zážitek z nakupování. Obchody Bonveno budou designově atraktivní a velmi moderní. „Chceme, aby naši zákazníci našli v našem sortimentu opravdu to, co potřebují,“ říká zástupce Bonvena.
Co můžete očekávat od Bonvena
V Bonvenu najdete široký sortiment potravin, včetně kvalitního pečiva, ovoce, zeleniny, lahůdek a hotových jídel. K dispozici bude také drogerie a rychlé občerstvení jako čerstvé bagety a hotdogů. Nechybí ani nabídka kávy.
Rychlý růst Bonvena
Bonveno má v současnosti čtyři pobočky v Praze. Plány na růst jsou však ambiciózní a brzy by měly být prodejny Bonveno k nalezení všude.
Bonveno versus večerky
Možná si myslíte, že Bonveno je jen další večerka. Opak je ale pravdou. Bonveno se snaží vyplnit mezeru na trhu tam, kde současné malé obchody často nedokáží poskytnout kvalitu ani příjemný zážitek z nakupování.
Proč je Bonveno jiný
Bonveno se vymyká běžnému rámci večerek. Klade důraz na kvalitu, moderní design a příjemný zážitek z nakupování. Zákazníci zde najdou také rychlé občerstvení a hotová jídla.
Co můžete očekávat od Bonvena v budoucnosti
Na trhu s obchodními řetězci se v České republice děje něco nového a slibného. Bonveno s novým konceptem a plány na rychlý růst přichází změnit způsob, jakým Češi nakupují.
„Naše cíle jsou ambiciózní, ale věříme, že máme potenciál změnit způsob, jakým Češi nakupují,“ dodává zástupce Bonvena.