Heidi Janků se ohlédla za obdobím svého života stráveném v Monaku, kam se přestěhovala kvůli pracovní příležitosti svého manžela, Iva Pavlíka. Tuto část svého života popsala v podcastu Františka Matějíčka, Nadcast. Během rozhovoru odhalila, že se po návratu do Československa potýkali s finančními problémy. Nakonec se je podařilo vyřešit focením pro pánský magazín Luckyboy.
Manžel
Ivo Pavlík, hudební skladatel, klávesista a klarinetista, pracoval v Monaku na hudbě k dětskému kreslenému seriálu. Tato příležitost přišla v roce 1989, kdy Janků opustila kapelu Supernova a odjela s Pavlíkem do zahraničí. Přestože začátek v Monaku vypadal fajn, časem se Janků začala cítit izolovaná a stýskalo se jí po jevišti a zpívání.
Finanční problémy
Kromě profesních výzev se pár setkal s finančními obtížemi, když společnost, která Pavlíka najala, investovala peníze jinam než do projektu, na kterém pracoval. V důsledku toho strávili v Monaku mnoho času bez náležitého finančního ohodnocení a vyčerpali své úspory.
Návrat do Československa
Po návratu do Československa na počátku 90. let čelili dalším výzvám. Janků se cítila odstrčená od hudební scény, která se v jejich nepřítomnosti výrazně proměnila. Jako krok k obnovení kariéry se rozhodla pro focení pro pánský magazín Luckyboy, což byl český ekvivalent magazínu Playboy. Tento čin ji pomohl upozornit na sebe v hudebním průmyslu.
Janků zdůraznila, že tento krok pro ni byl přirozený, neboť se nikdy necítila stydlivě. Fotografování bylo navíc provedeno s citem a respektem. Díky tomu se jí podařilo znovu se prosadit na hudební scéně, kde se její hit „Když se načančám“ stal stálicí na diskotékách a travesti show, čímž znovu oživila svou kariéru.