Fitness pizza s cuketovým těstem bez mouky z níž nepřiberete!

Máte rádi pizzu, ale bojíte se, že z ní přiberete ? Vyzkoušejte tuto fitness variantu. Základem této výborné a zdravé pizzy je cuketové těsto. Obložíme libovolnými surovinami podle chuti a fitness pizza je hotová.

Na cuketové pizza těsto budeme potřebovat:

2 středně velké cukety

Čtěte také: Léto bude studené: Meteorologové mají pro všechny milovníky teplého a slunečného počasí velmi špatné zprávy. Prognózy prázdninového počasí nevypadají dobře

2 vajíčka

150 gramů nízkotučného tvrdého sýra (můžete vyzkoušet mozzarellu light nebo parmezán)

podle chuti bazalku, česnek, sůl, pepř

Postup:

 1 .

Cukety nastrouháme co nejjemnější. Posolíme a necháme odstát 15-20 minut. Cuketa tak pustí šťávu. Takto “ vypocenou “ cuketu pořádně stlačíme, abychom se zbavili co největšího množství vody. Základem vydařeného cesta je pořádně se zbavit přebytečné vody. Cuketu smícháme s vajíčky a sýrem. Dochutíme oreganem, bazalkou, česnekem a jiným kořením podle chuti. Troubu vyhřejeme na teplotu 220 stupňů.

1

2

2 .

Na plech vyložený pečícím papírem vytvarujeme těsto na pizzu.

3

Pokračování Receptu na další straně ➔

[hana-code-insert name=’Dole‘ /]

Pokračování článku na další stránce