Domů KRÁSA A MÓDA Jak zpomalit proces stárnutí a zůstat déle mladá? Zde je celé Tajemství!

Jak zpomalit proces stárnutí a zůstat déle mladá? Zde je celé Tajemství!

Všichni chceme zůstat mladí co nejdéle, jak pro naše zdraví, tak pro náš vzhled. Vědecký tým testoval kolem 1 000 38letých lidí a zjistil, že někteří z nich byli stejně fit jako ve svých 20 letech, zatímco jiní vypadali, že prožívají zdravotní stav seniorů. Podle studie představuje genetika pouze asi 20 % toho, jak lidé stárnou, zatímco faktory životního prostředí a životního stylu hrají mnohem větší roli.

My jsme proto dnes pro Vás shromáždili tyto úžasné kosmetické a životní triky, které Vám pomohou zůstat mladší a vypadat mlaději o mnoho déle.

1. Spravujte svou úroveň stresu.

Laureátka Nobelovy ceny Elizabeth Blackburnová zjistila, že telomery (konce chromozomů) jsou skutečně zodpovědné za procesy stárnutí v našich buňkách. Čím jsou naše telomery kratší, tím rychleji stárneme. Chronický stres vede ke zkrácení telomer, což je důvod, proč je důležité řídit svou úroveň stresu.

Meditace je jedním z nejlepších způsobů, jak snížit hladinu stresu a cítit se uvolněnější. Pomáhá také zabránit zkracování telomer. Přihlaste se na jógu a naučte se uvolňovat negativní pocity a myšlenky.

2. Obklopte se lidmi, které máte rádi.

Výzkum společnosti Blackburn také prokázal, že lidé, kteří žijí v bezpečné a přátelské komunitě, mají delší telomery. Takže investujte do svého okolí a využijte jeho potenciál.

Další studie ukázala, že manželé a ti, kteří udržují staré přátelství, mají také delší telomery, což znamená, že stárnou o něco pomaleji než ostatní. Některé výzkumy ukázaly, že optimální počet přátel, které potřebujeme k tomu, abychom byli zdraví, je šest.

3. Jezte méně, žijte déle.

Kalorické omezení, které v podstatě znamená jíst méně, bez podvýživy, může zpomalit lidský metabolismus a pomáhat nám zůstat po delší dobu mladší. Vědci pozorovali dvě skupiny opic po dobu dvou let. Došli k závěru, že opice, které byly na nízkokalorické dietě, žily déle a zůstávaly zdravější.

Můžete také upravit svou stravu. Snažte se vyhnout všem druhům zpracovaných potravin, protože fosfáty přidané do zpracovaných potravin urychlují proces stárnutí. Místo toho nezapomeňte zahrnout do stravy potraviny proti stárnutí jako jsou borůvky, tmavá čokoláda, ořechy, fíky, losos, avokádo, kurkuma atd. Tímto způsobem snížíte riziko srdečních onemocnění, ochráníte Vaši kůži a zrak, podpoříte kognitivní funkce a zlepšíte zdraví střev.

Kam dál?

10 věcí, které odborníci nedoporučují dělat před tím, než jdete večer do postele!

11 pravidel přímo od párů, které si prošly těžkým obdobím. Měl by se jimi řídit každý, kdo chce žít šťastný a spokojený život ve vztahu!

Psychologové představují koncept Pravidla 3 Minut, kterým by se měl řídit každý rodič!

13 Nejužitečnější ořechů a semínek, které je lepší jíst každý den, abyste zůstali zdraví a fit!

11 zcela zásadních chyb v řeči našeho těla, které zpravidla děláme každý den v práci!

Další články