David Hampl
2 dubna, 2020

Právě nám začalo jaro a venku začíná být hezky. Nebude to dlouho trvat a nastane léto, které je ideálním obdobím pro představené své krásné postavy. Ne ovšem všichni se můžeme pochlubit krásnou a pevnou postavou, zejména pevným a plochým bříškem. Pokud s tím máte problémy i vy, ale nechcete držet drastické diety nebo nemáte čas na hodiny v posilovně nebo někde na rotopedu, pak pro vás máme jedinečný způsob, jak posílit své břišní svalstvo, vyrýsovat si bříško a zpevnit vaši páteř. Na tento jednoduchý japonský cvik vám bude stačit jen pár minut denně a přinese vám to skvělé výsledky už během pár dní.

Cvičení v pohodlí domova

Japonci jsou známí tím, že jsou to zdraví a většinou hubení lidé, kteří jí velmi dietně. Jsou také skvělí v úklidu a celkově je jejich filozofie života velmi přitažlivá. Jsou také známí tím, že hodně cvičí a mají tak zkušenosti s nejrůznějšími cviky z oblasti jógy a jiných technik. Snadno se tak zbavují přebytečných kilogramů a cítí se skvěle. Pravidelným cvičením a lehkou, ale chutnou stravou, se udržují v dokonalé fyzické i psychické kondici, aniž by museli polykat nějaké tabletky na hubnutí nebo trávit hodiny ve fitku.

Pár minut denně

Pojďte tedy i vy vyzkoušet metody, s jejichž pomocí se budete cítit skvěle, budete mít nádhernou postavu, srovnanou páteř a vaše mysl bude klidná a připravená na všechno. Připravili jsme si pro vás cvičení, které je v Japonsku velmi populární. Doporučují ho japonští lékaři ženám už přes 10 a zatím vždy přineslo perfektní výsledky. Nejedná se o žádné vyčerpávající tělesné cvičení nebo finančně náročnou metodu. Stačí jen pár minut denně v pohodlí domova.

Přípravu vzduchového válce

Musíte si k tomu ovšem připravit jednu pomůcku a pár dalších maličkostí. Na pomůcku je nutné mít velkou ručník nebo deku a silnou nit. Z toho si udělejte vzduchový válec, který můžete vidět na jedné z fotografií. Pak budete potřebovat jen vodorovnou plochu a 5 minut vašeho času. Minut je krátká doba a pevně věříme, že si je najde každý.

Válení se po ručníku

Vzduchový válec položte na vodorovnou zem a lehněte si na něj tak, aby byl pod vašimi bedry. Začněte se po něm posunovat tak, aby se dostal pod lopatky. V tu chvíli nadzvedněte hrudník a zadek. Vyčkejte v této poloze a poté se pomalu vraťte zpět do výchozí polohy. Chodidla a ruce mějte stejně, jak je uvedeno na obrázku. Pravidelným procvičováním několik minut denně docílíte perfektních výsledků. Když k tomu navíc přidáte pohyb navíc a lehčí stravu, budou výsledky o to rychlejší.

Sdílejte článek