Kompletní 3 denní detox, který nejen že vyčistí vaše tělo od cukru,...

Kompletní 3 denní detox, který nejen že vyčistí vaše tělo od cukru, ale ještě vámm pomůže ztratit tuk a posílit zdraví!

 

Otázka toho, proč přibíráme na váze je často spojená s odpovědí, že přijímáme velké množství tuků a sacharidů v každodenní stravě. Bohužel cukr je látka, která je hlavním činitelem přírůstku hmotnosti.

V dnešní době je cukr složka, která je k dohledání snad ve všech pokrmech a nápojích, které každý den konzumujeme. Ale dokonce i v banánech, rozinkách, mangu a jiných ovocných šťávách.

To, že máte nadbytek cukru v těle není jediná věc, která zapříčiňuje přírůstek hmotnosti. Různé zdravotní problémy se můžou vyskytnou dále, a to mentální dezorientace, bolesti hlavy a únava, deprese, hyperaktivita, ospalost, záněty dutin či kvasinkové infekce.

Naše tělo cukr potřebuje, aby mohlo fungovat na 100 procent, ale potřebujeme jen část toho, abychom ji využili jako energii. Cukr, který tvoří zbytek, tedy tu část, která se na energii  nepřeměnila, je potom v těle uložena jako tuk. Nadměrná postřeba cukru pak vede k problémům s tuky na stehnech, břiše, boků nebo dokonce obličeji.

Zde je 3 denní plán detoxikace cukru z vašeho těla:

1. DEN

Snídaně: 3 míchaná či vařená vajíčka, nebo miska obilnin, mandlí, semínek nebo s bobulemi.

Svačina: miska ořechů

Kuřecí prsa s lehce vařenými fazolky, řepou, mrkví a mandlemi

Večeře: Ryba se zelenými fazolky nebo lososa s houbami a brokolicí.

2. DEN

Snídaně: 3 míchaná vajíčka se špenátem nebo šálek ovsa, semínek a mandlemi

Svačina: miska ořechů

Oběd: zelný salát s citrónovou šťávou, mrkví, solí, olivovým olejem a nasekané petrželky nebo grilované cukety a žluté papriky s timiánem a octem.

Večeře: Pečená treska s klíčky a okrukou nebo vařenou zeleninu.

3. DEN

Snídaně: omeleta ze 3 vajec s krevetami nebo salát z ředkviček, ořechy, ovsem a mandlemi

Svačina: miska ořechů

Oběd: pečené kuře s cibulí, tymiánem a černými olivami nebo kořecí stehýnka na rozmarýnu a citrón

Večeře: penne těstoviny s hnědou rýží a omáčkou z rajčat, bazalkou a hub meno zeleninový vývar z celeru, cibule mrkve, česneku, tymiánu a bobkového listu se žampiony.

Nápoje:

Přidejte čerstvý rozmarýn nebo mátu do nádoby s vodou a přidejte: pomeranče, borůvky, grapefruity nebo jahody.

Můžete také vypít nějaký bylinný nebo zelený čaj 3 krát denně.

Nepijte více než 1 šálek černé neslazené kávy denně!

Tisk
ZDROJhealthychecker
Loading...
Sdílejte

Kam dál?

Vyzkoušela jsem 30denní výzvu dle Gwyneth Paltrow a zde je to, co se stalo s mým tělem!

Už jste slyšeli o RSI? Jedná se o syndrom, kterým trpí většina zaměstnanců v kancelářích! Máme pro Vás však tipy a triky, jak mu předejít!

Nejprve mi spojení česneku a mléka nepřipadalo moc vábné, ale když jsem se dozvěděla o jeho zázračných účincích, změnila jsem názor!

Máte doma malé děti? Pak byste měli vědět, jak účinně zastavit krvácení z nosu! Mnoho lidí to totiž dělá stále špatně!

Trpíte často na ucpaný nos? Pak pro Vás máme jednoduché řešení, jak si rychle ulevit!

Další články