Domů CVIČENÍ Máte problém s usínáním? Tyto 4 cviky na záda Vám pomohou spát...

Máte problém s usínáním? Tyto 4 cviky na záda Vám pomohou spát jako miminku!

Jakmile nemáte dostatek spánku, je to tady… Lidé vypadají strašně otrávení, nedokáží zapáleně pracovat a budoucnost se jim zdá být neatraktivní. Spousta stresu, hypodynamie, hodin strávených na počítači – to všechno způsobuje, že Vaše zádové svaly jsou tuhé a brání Vám uvolnit se před spánkem.

Dnes jsme pro Vás shromáždili několik jednoduchých, ale efektivních triků pro úlevu zádových svalů, které Vám pomohou usnout rychleji a zdravěji. Můžete je cvičit přímo na posteli a nemusíte mít strach, neboť jsou cviky uzpůsobeny lidem s jakoukoli úrovní zdraví.

1. Póza Větrání

Pawanmuktasana, nebo-li póza větrání představuje uvolnění celých zad, zejména dolní části zad a stehen, během chvilky (cca minuty). Kromě toho tato jóga póza upravuje práci střev (jak můžete odhadnout již dle samotného názvu). Proto je užitečné ji cvičit již ráno.

Jak to udělat?
  1. Lehněte si na záda a uvolněte se.
  2. Ohněte kolena.
  3. Natáhněte ruce dopředu při nádechu a obalte kolena.
  4. Po vydechnutí přitáhněte kolena směrem k žaludku.
  5. Dýchejte zhluboka a soustřeďte se na práci bránice. Při nadechnutí by se Vaše nohy měly pohybovat od trupu a při výdechu se k němu přiblížit. Zůstaňte v této pozici po dobu 8-10 dechů – cca 1 minutu.

2. Nohy na stěně

Kam dál?

Zde je seznam škodlivých věcí, které možná děláte svému mazlíčkovi, aniž byste si to uvědomovali!

10 pozitivních důsledků, které má na Vaše tělo chůze, pokud si dopřáváte procházky každý den!

Co se stane Vašemu tělu, když začnete jíst ovesné vločky každý den?!

Kosmetické tipy, které Vám pomohou osvěžit Váš vzhled a být dobře upravené během chviličky!

Jen 3 minuty před spánkem: Jednoduché cviky, díky nimž budete mít nohy jako modelka!

Další články