Máte Vy, nebo někdo ve Vašem okolí problémy s otěhotněním? Tyto jóga pózy jsou zázračné, jde-li o podporu početí!

Slyšeli jste o mnoha výhodách pravidelného praktikování jógy? Můžete získat lepší flexibilitu, svalovou sílu, vnitřní rovnováhu až harmonii. Existují zde však ještě další pozitivní aspekty jógy, které jsou opravdu důležité zejména pro ženy, které mají problémy s otěhotněním.

Dnes jsme pro Vás shromáždili 8 jednoduchých, ale účinných póz, které mohou zvýšit plodnost. Tyto jóga pózy zvyšují průtok krve do určitých orgánů, a mohou mít tak pozitivní vliv na endokrinní systém, který reguluje hormony. Pomáhají také zmírnit stres a úzkost, čímž se zvyšuje pravděpodobnost početí.

1. Most (Setu Bandhasana)

Čtěte také: Horší majitele psů jenom těžko najdete. Tito ukázali, jak mohou být ke svému zvířecímu členu rodiny bezohlední. Co udělali? Odstěhovali se z domu a psa u něho dále nechali! Fenka tak každý den čekala u dveří, i když uvnitř už nikdo nebyl

[hana-code-insert name=’google‘ /]Tato jóga póza zvyšuje průtok krve do reprodukčních orgánů a zlepšuje jejich funkci. Pomáhá také zbavit se příznaků deprese, úzkosti a únavy.

2. Nohy opřené o zeď (Viparita Karani)

Tato jóga póza pomáhá uvolnit napětí v dolní části Vašeho těla a současně zvyšuje průtok krve do oblasti pánve. Rovněž si protáhnete hýžďové svaly a dolní část zad, čímž opět můžete zvýšit šance na početí, pokud si ihned po sexu takto zacvičíte.

3. Předklon až na zem (Uttanasana)

Tato póza Vám pomůže vyčistit Vaši mysl zvýšením toku kyslíku do buněk. Pomáhá také vytvořit hormonální rovnováhu v endokrinním systému. Navíc protahuje svaly v dolní části zad.

4. Roznožení (Supta Baddha Konasana)

[hana-code-insert name=’google‘ /]Tato jóga póza otevírá boky, protahuje vnitřní stehna a zvyšuje krevní oběh.

5. Póza dítěte (Balasana)

Jedná se o odpočívající pózu, která účinně pomáhá zmírnit stres a únavu. Pomáhá také protáhnout páteř, boky a ramena.

6. Póza kobry (Bhujangasana)

Tato póza zvyšuje přívod krve do oblasti pánve. Pomáhá také vytvářet hormonální rovnováhu ve Vašem těle a účinně protahuje záda.

7. Motýlí póza (Baddha Konasana)

[hana-code-insert name=’Dole‘ /]Tato póza pomáhá zlepšit flexibilitu Vašich boků a vnitřních stehen. Také uvolňuje napětí a toxiny, které jsou často soustředěny v oblasti kyčlí. To může pomoci zajistit bezproblémové početí, pokud tuto pózu cvičíte pravidelně až do pozdního těhotenství.

8. Póza mrtvoly (Shavasana)

Proveďte tuto jóga pózu po dokončení všech výše uvedených póz, které jsme doporučili výše. Jedná se o jednoduchou, ale velmi silnou pózu, která podporuje rovnováhu Vašeho těla a mysli.

 

Pokud se Vám článek líbil, nezapomeňte ho sdílet se svými přáteli a rodinou :-)!