David Hampl
1 dubna, 2020

Bolí vás klouby a každé ráno je pro vás náročné vstát z postele? Dělají vám problémy prudké pohyby, protože vaše klouby už nejsou, co bývaly? Trápíte se nepříjemnou bolestí, která vám vystřeluje z kloubů po celém těle? Rádi byste s tím něco udělali a získali nějaké osvědčené rady a tipy, jak s tím naložit? Právě pro vás máme připravenu malou baterii jednoduchých cviků, které vám zaručeně pomohou vyskočit každé ráno z postele jako kamzík nebo klokan. Možná budete překvapeni, co všechno tyto jednoduché cviky dokáží s vaším tělem i duchem. Na nic nečekejte a vyzkoušejte je už teď.

Zdroj denní energie

Moderní doba má šíleně rychlé tempo, kterému tělo mnohdy nedokáže stačit. Na tělo jsou kladeny mnohdy velké požadavky, kvůli nimž nás potom bolí klouby nebo svaly. Jsou tak rána, kdy nemůžeme vůbec vstát z postele a všechno nás bolí. S pomocí baterie těchto jednoduchých cviků se náramně protáhnete a budete připraveni vyskočit do nového dne plní energie. Podívejte se na tyto 3 jednoduché cviky a hned ráno si je vyzkoušejte. Výsledky budou ohromující.

Protahování kolen a beder

Prvním cvikem je klasické protahování kloubů, které je nesmírně důležité pro jejich správnou činnost během celého dne. Představte si, že sedíte v lotosové pozici, ale vleže. Patu levé nohy přeložte přes koleno pravé nohy. Koleno pravé nohy uchopte oběma rukama a vydržte tak pět vteřin. Následně nohy vystřídejte a celý postup opakujte nejméně šestkrát.

Stejně tak je nutné protáhnout pořádně bedra, protože celou noc odpočívala. Sedněte si na kraj postele a chodidly se normálně dotkněte země. Jednoduše spusťte nohy na podlahu a zkuste se předklonit a dotknout se prsty rukou země. Vydržte tak pět vteřin a poté zkuste pomalu vstát.

Perníkový muž

Poslední cvičení se nazývá muž z perníku nebo perníkový muž. Jde o nejjednodušší cvičení ze všech a má skutečně zázračný účinek na vaše tělo. Ležte v posteli na zádech a kolena stáhněte co nejvíce k bradě. Jděte prostě do tzv. vajíčka a vydržte v této pozici 10 vteřin. Dejte si přestávku a opakujte nejméně 7krát.

Sdílejte článek