Skončete s plynatostí jednou provždy díky těmto postupům: Účinná cesta, kterou vám žádný lékař neporadí – přesto funguje na 110%!

Trpíte plynatostí a vaše břicho vám přijde jako obrovská nafouklá vzducholoď? Tak čtěte dál a dozvíte se co dělat, abyste se plynatosti nejenom zbavili, ale také se jí účinně vyvarovali. Samozřejmě na trhu dnes již existuje řada léků, které vás těchto problémů na čas zbaví, ale ty problém nevyřeší, jen utlumí jeho příznaky. Pokud se chcete tohoto problému zbavit jednou pro vždy a zcela přírodní cestou, tak se stačí řídit těmito radami.

Jak správně jíst

Pokud se chcete plynatosti zbavit co nejrychleji, tak je důležité vnímat to, co jíte a vyvarovat se zbytečným potravinám, které tento problém způsobují. Mezi největší strašáky patří:

  • brukvovitá zelenina (květák, brokolice, zelí)
  • luštěniny
  • jablka
  • mléčné výrobky

I když se všechny tyto vyjmenované potraviny řadí spíše do těch zdravějších, neznamená to, že nám nemohou způsobovat zdravotní problémy. Například jablko je velmi zdravé ovoce plné vitamínů, ale díky tomu, že obsahuje velké množství vlákniny a cukru, tak je pro mnoho lidí nestravitelné. Proto se doporučuje vyzkoušet, která z těchto potravin nedělá vašemu trávicímu systému dobře a potom ji nejlépe ze svého jídelníčku zcela vyřadit nebo konzumovat opravdu v minimálním množství. Pokud ale už k takové situace dojde, tak sáhněte po zázvoru, který je známý tím, že velmi rychle zklidní vaše střeva a stačí ho jen opravdu malé množství. Na křeče ve střevech vám zase pomůže kopr, který je také velmi vhodným pomocníkem a to i pro kojence.

Čtěte také: Také jste kdysi skandovali Hašek na Hrad? Vaše přání se možná splní! Slavný brankář nevyloučil, že by se chtěl na hrad skutečně podívat. Nikoliv jako návštěvník. On uvažuje o kandidatuře na prezidenta!

Abyste do budoucna plynatosti předešli, doporučuje se konzumovat více tropického ovoce, jako je papája a ananas, které v sobě mají enzymy a ty pomáhají rychleji rozkládat tvrdé části zkonzumovaného jídla a usnadňují trávení.

Pohyb je také důležitý

Samozřejmě nesmíme zapomínat i na pohyb, který naše střeva rozpohybuje a tím také napomůže k lepšímu a rychlejšímu trávení. Skvělým pomocníkem při těchto problémech je jóga, která pomáhá trávicím orgánům a střevům k tomu, aby správně odvedli svou práci. Proto vám stačí znát pár základních jógových pozic, které můžete cvičit z pohodlí domova.

Mnoho z nás často při konzumaci jídla dělá jednu velkou chybu a to je to, že málo žvýkáme a sousta rychle polykáme. A úplně nejhorší je, když jídlo ještě zapíjíme vodou, nebo jiným nápojem. To zapříčiňuje, že se nám do úst dostane více vzduchu, než by mělo a ten se pak hromadí v tlustém střevě a způsobuje nadýmání. Proto více žvýkejte, jezte pomaleji a pijte raději před, nebo až po jídle.

Dalším neduhem je sedavé zaměstnání. Pokud celý den v práci jenom sedíte a zvednete se maximálně tak na toaletu, tak to také není dobře a na konci pracovního dne se přijdete jako těhotní. Snažte se proto hýbat i v průběhu pracovní doby a zkuste se alespoň každou hodinku projít po chodbě.

Tak vyzkoušejte tyto triky a uvidíte sami, zda vám ulehčí váš život.