Josef Humeš
27 září, 2017

V poslední době se lékaři čím dál tím více setkávají s problémy se štítnou žlázou. Dá se říci, že už se jedná o běžné onemocnění, které je ale bohužel stále nepříjemné. Někdy se o onemocnění dotyčný dozví až po dlouhé době.

Někdy se ale mohou příznaky štítné žláty nějak projevit, ale my je neumím dobře rozpoznat. Za váš metabolismus a celkovou energii těla je zodpovědná právě štítná žláza. Pokud není vaše štítná žláza v pořádku, můžete mít problém, protože její hormony ovlivňují tvorbu dalších hormonů a to je důležité pro celý chod těla.

Pokud chcete, aby vaše štítná žláza byla naprosto v pořádku, stačí si jednoduše nastavit jiný režim. Tímto režimem se myslí zdravá strava, cvičení, pořádný spánek, vyhýbání se strasu a další.

Chcete, aby vaše štítzná žláza byla opět zdravá? Zkuste těchto 6 rad!

1. Mořské řasy

Konzumace mořských řas je opravdovým lékem na štítnou žlázu. Sice se dají špatně sehnat a jsou maličko dražší, ale o to mají skvělejší blahodárný účinek na vaši štítnou žlázu. Obsahují minerály a jód.[hana-code-insert name='google' /]

2. Vývary z kostí

Nejen, že vývar z kostí vám pomůže posílit vaši imunity a pomáhá i na regulaci žaludku a střev, ale díky živinám prospívá i štítné žláze. Jeden talíř denně této polévky a máte za určitou dobu po problémech.

3. Kokosový olej

Kokosový olej dokáže předejít zánětům v těle, které by mohly mít opravdu velký a špatný vliv na štítnou žlázu. Posílí vaši iminitu a postará se o zdraví této žlázy. Stačí jedna polévková lžíce denně.

4. Nejezte lepek

Lepek je hodně obsažen v pečivu. Zkuste se právě veškerým potravinám, které obsahují lepek, vyhnout. Vede totitž k autoimunitnímu onemocnění u některých lidí. Další potraviny, kterým se vyhýbejte jsou arašídy, protože právě ty narušují chod štítné žlázy.

5. Jóga

Sice to zní možná bláznivě, ale obecně cvičení a zejména jóga mohou přispět k posílení těla a tak i štítzné žláze. Pokud jste pod náporem stresu, tak právě jóga vám pomůže s tímto problémem nejlépe. Koncentrujete se tak a budete se cítit líp.

Sdílejte článek