Už jste slyšeli o zázraku jménem Rybí olej? Garantujeme Vám, že díky němu bude hubnutí hladký a efektivní proces!

Zní velmi divně, že produkt s obsahem kalorií 900 kcal může bojovat s nadváhou? Ale přesto je to tak! Zejména protože jsou tučné složky extrémně užitečné pro efektivní metabolismus. Umožňují Vašemu tělu postupně zhubnout, aniž by se uchýlilo k vyčerpávajícím hladovým úderům a výcviku v posilovně, což je pro mnohé ženy důležité.

[hana-code-insert name=’google‘ /]Často se v úsilí o zhubnutí dámy uchýlí k příjmu nízkého obsahu bílkovin, nebo nízkého obsahu uhlohydrátů, což jim umožní ztratit až 5 kilogramů. Ženské tělo často netoleruje takové zatížení, a tak během chvíle vrátí vše, co bylo ztraceno s přebytkem.

Čtěte také: Tak toto Vám nahradí i vynikající chléb se šunkou! Domácí tavený sýr připravujeme každý víkend a vždy nám pár dní vydrží!

Rybí olej a boj s nadváhou

Jak můžete zhubnout za pomocí rybího oleje? Je nutné si uvědomit, že tento výrobek nepřispívá ke spalování tuku, je velmi účinný v kombinaci se správnou stravou, nebo sportovní zátěží.

Výzkumy vědců dokazují účinnost tohoto oleje!

Kontrolní skupina hubnutí, která praktikovala sport a denně konzumovala 8 g rybího tuku, rychle ztratila nadváhu. Tento režim byl zvláště účinný při hubnutí nejproblematičtější oblasti mnoha pacientů – břicha.

Spory týkající se správného dávkování rybího oleje pro úbytek hmotnosti jsou stále v kurzu. Ale v jednom se lékaři shodli: je důležité sledovat zlatý zlom! Pokud Vaše nadváha nepřesáhne 15 kg, máte povoleno konzumovat 1-2 g rybího oleje dvakrát denně.

Pokud nadváha přesáhne výše uvedený údaj, nedoporučuje se překročit dávku 5-6 tobolek denně.

Zde je návrh menu v souvislosti s užíváním rybího oleje!

Snídaně

Můžete vařit jakoukoli kaši, s výjimkou krupice.

[hana-code-insert name=’google‘ /]Oběd

Na prvním místě se doporučuje konzumovat zeleninovou polévku, kapustovou polévku, nebo boršč. Jako hlavní pokrm zvolte guláš s oblohou, rybu, nebo kuřecí maso.

Odpolední občerstvení

Jako občerstvení uprostřed dne je dobré zvolit tvaroh, neslazený jogurt, nebo salát (zelenina/ovoce).

Večeře

Ve večerních hodinách se doporučuje, aby se tělo nepřetěžovalo nadměrným množstvím těžkého jídla. Na večeři je lepší si uvařit zeleninu, omeletu, nebo jakoukoliv mléčnou misku podle Vaší chuti.

[hana-code-insert name=’Dole‘ /]Večerní občerstvení

Zvolte sklenici jogurtu, nebo tvarohu.

Je důležité si uvědomit, že jíst rybí olej na prázdný žaludek není pro gastrointestinální trakt nic dobrého. Každých 20-25 dní je třeba také udělat přestávku po dobu 4 měsíců.

Zařaďte rybí olej do Vašeho jídelníčku již dnes a dopřejte si hladké a efektivní hubnutí!

Pokud se Vám článek líbil, nezapomeňte ho sdílet se svými přáteli a rodinou :-)!