David Hampl
27 září, 2017

Protože si přejeme, abyste byli nejen krásní, ale i zdraví, doporučujeme Vám zahrnout tyto zdravé potraviny do Vašeho dietního plánu, čímž daleko rychleji a přirozeněji ztratíte břišní tuk, který Vás trápí.

Zelená káva

[hana-code-insert name='google' /]Zelená kávová zrna obsahují kyselinu chlorogenovou, která snižuje vstřebávání cukru v gastrointestinálním traktu, a tím spaluje nahromaděné tuky. Kromě toho tato kyselina stimuluje metabolickou aktivitu jater, čímž spálí více tuku.

Můžete pít šálek zelené kávy ráno na prázdný žaludek a brzy si všimnete pozitivních změn v oblasti bříška.

Jablka

Jablka jsou bohatá na vitamíny a antioxidanty, takže jsou ideální potravinou pro spalování břišního tuku.

Chcete-li získat zřetelné výsledky, jeste nejméně 3 jablka denně.

Magický efekt můžete zdvojnásobit, jestliže budete jíst jablka, nebo ovesné vločky s plátky jablek na lačný žaludek.

Bluefish

Omega-3 mastné kyseliny odstraňují přebytečný tuk a zabraňují hromadění tuku v těle.

Některé náhražky za "modrošedé" ryby jsou losos, makrela, sleď, tuňák, sardinky, ančovičky, mořský pstruh, parmice, úhoř, mořský vlk, mečoun, ledňáček a kambala.

Banány

Banány jsou skvělým zdrojem draslíku, vápníku, hořčíku a vitamínů. Jeden banán denně Vám může skutečně pomoci vyhrát bitvu o hubnutí.

Dejte si banán, kdykoli budete cítit hlad, nebo chuť. Navíc je tu spousta zdravých banánových dezertů, které můžete vyzkoušet.

Citrusové plody

Je dobře známo, že citrusové plody jsou bohaté na vitamín C, což snižuje hladinu inzulínu a urychluje trávení těla. Zahrňte pomeranče, grapefruity a citronovou šťávu do svého jídelníčku.

Mořské plody

Pokud máte štěstí žít poblíž moře, musíte toho využít. Čerstvé vysoce kvalitní mořské plody obsahují mononenasycené tuky, které Vám pomáhají vyhnout se hromadění extra tuku. Navíc jsou mořské plody skvělým zdrojem omega-3 mastných kyselin.

Melouny 

Oba jsou bohaté na vodu a draslík, což Vám pomůže vyhnout se otokům.

Vlašské ořechy a mandle

[hana-code-insert name='google' /]Oba mají vysokou koncentraci omega-3 a bílkovin. Mandle navíc pomáhají kontrolovat hladinu cukru v krvi a aktivovat Váš metabolismus.

Ořechy můžete přidat např. do salátů, nebo je jíst kdykoli během dne.

Avokádo

Mnozí milují toto exotické ovoce nejen proto, že je tak lahodné, ale také proto, že obsahuje kyselinu olejovou, která až kouzelně snižuje pocit hladu. Navíc obsahuje vlákninu a mononenasycené tuky, které pomáhají předcházet přírůstkům hmotnosti.

Quinoa

Quinoa patří mezi nízkokalorické potraviny s vysokým obsahem vlákniny, které řídí chuť k jídlu a zároveň urychlují spalování tuků.

Obsahuje bílkoviny, antioxidanty a další živiny, jako je železo, zinek, selén a vitamín E.

Je to skvělá náhrada za rýži a výborně se hodí k masu nebo zelenině.

Rajčata

Nezapomeňte zahrnout rajčata do stravy: snížíte tak množství tuků v krvi (tuku a cholesterolu).

Můžete si vyrobit např. rajčatový džus, nebo je přidat do salátů. Rajčata podporují sytost, proto je zkuste jíst, kdykoli budete mít hlad.

Bobule

Jahody, maliny, ostružiny a borůvky mohou podpořit Vaše úsilí o snížení hmotnosti. Nejen, že jsou lahodné a poskytují pocit plnosti, ale také obsahují anthocyaniny: flavonoidy, schopné snížit obsah tuku a cukru.

Extra panenský olivový olej

[hana-code-insert name='Dole' /]Olivový olej je zdravý dietní tuk, který pomáhá eliminovat "špatné" (nasycené) tuky a snižuje hladinu kortizolu (stresového hormonu), který ovlivňuje přírůstek hmotnosti.

Při zahřátí ztrácí většinu svých přínosů pro zdraví, takže lepší je jíst lžící syrového olivového oleje na prázdný žaludek. Pokud se Vám to příčí, přidejte olej do salátu, nebo polévky přímo před konzumací.

Také při aplikaci na kůži pomáhá zajistit dokonalé opálení a měkčí, pružnější pleť.

Sdílejte článek