David Hampl
26 března, 2019

Chcete se zbavit bolesti, chcete mít správné držení těla a také být sexy? Pokud ano, rozhodně to nejde bez cvičení. Zde samozřejmě musíme dodat, že je vždy na místě věnovat se cvičení, které bude správné. O jaké se jedná? Je to také, se kterým přichází Yaroslavny Danilevich. Ta je aktuálně velmi uznávanou cvičitelkou, která dokázala pomoci mnoha ženám. Těm pomohla uvolnit ztuhlé svaly, srovnat páteř i zlepšit kvalitu pohybového aparátu. Vyplatí se využít její služby také.

Kdo je to Yaroslavny Danilevich? Seznamte se nejprve s ní

Yaroslavny Danilevich je velmi známou fitness trenérkou, která se nejprve věnovala ženám, které chtěly mít dokonalou a hubenou postavu. Postupně zjišťovala, že ženy mají mnoho problémů, které se týkají bolesti a nesprávného držení těla. A tak se rozhodla věnovat hlavně této věci. V souvislosti s tím začala pracovat na nových metodách cvičení a vytvořila soubor cviků. Ty pravidelně cvičí jak se svými svěřenkyněmi, tak je nyní dává k dispozici také vám. Inspirujte se a vyzkoušejte.

Procvičit svou páteř můžete i doma

Lákadlem souborů daných cviků je rozhodně to, že je můžete pohodlně cvičit právě u vás doma. Stačí k tomu dostatek prostoru, podložka a také odhodlání. A nepotřebujete ani nijak velké množství času, jelikož vám plně postačí jenom 20 minut denně. A jaké cviky provádět? Podívejte se s námi.

Předklony ke špičkám

Základem cviku je sed, kdy budete mít nohy mírně pokrčené a paty se budou dotýkat podložky. Hlavu bude lehce předkloněná a brada bude tlačena k hrudníku. V této poloze natáhnete ruce před sebe a budete se snažit o co největší předklon. Následně se vracíte do výchozí polohy. Tento cvik takto opakujte zhruba 8 – 16 krát.

Zvedání pánve

Tento cvik začíná polohou v leže. Nohy jsou pokrčeny a chodidla se plně dotýkají podložky. Nohy jsou mírně od sebe. Následně položíte dlaně svých rukou na břicho a začnete postupně zvedat pánev směrem ke stropu. Následně se budete vracet do výchozí polohy. Opět doporučíme realizovat rozmezí 8 – 16 jednotlivých opakování.

Zvedání nohy a ruky

I tento cvik začíná tím, že zaujmete polohu vleže. Tentokrát ale tak, že budete ležet na břiše. Jak nohy, tak i ruce jsou natažené. Podstatou daného cviku je souvislé zvedání nohy a ruky. Vždy se zvedá levá noha a pravá ruka, a následně pravá noha a levá ruka. Takto u každého páru zvedaných končetin opakujte v rozmezí 8 – 12.

Náročnější zvedání nohy a ruky

Kdo se cítí silným, ten může vyzkoušet alternativu výše zmíněného cviku. Ta spočívá v tom, že se končetiny jenom nezvedají a neuvolňují, ale naopak jsou drženy v poloze nad zemí. V této poloze je s nimi následně hýbáno doleva a také doprava. Opět je třeba myslet na celkové prostřídání a na to, že je nutné opakovat zhruba 5 – 10 cviků. Jsou však náročné.

Rovnováha na oblasti pánve

Stále zůstáváte v leže, ve stejné poloze, jako výše. Jak ruce, tak i nohy jsou natažené. Cvik spočívá v tom, že se zvednou jak obě ruce, tak obě nohy zároveň. Tělo tak bude v kontaktu s podložkou jenom v oblasti pánve a břicha. Vzhledem k určité náročnosti se doporučuje zhruba 6 – 8 opakování, což by mělo stačit.

Poloha kočky

Poměrně známá poloha, která má za cíl napodobit polohu kočky. A to tak, že tělo zaujme polohu sedu. Poté dojde k tomu, že se přední část nahne až k zemi, dojde k zapření rukou a našpulení zadečku. Poloha pokračuje tak, že se trup těla začne zapírat rukama, zvedat se a v oblasti bederní páteře se dokonale propne. Stejně, jako je tomu u kočky.

Dbejte na technickou správnost cviků

Důležité je nejenom cvičit pravidelně, ale je třeba cvičit také technicky správně. A to zajistíte, tím, že budete sledovat video níže, které Yaroslavny Danilevich připravila pro každého, kdo s ní chce cvičit a kdo si zakládá na tom, aby byly cviky prováděny opravdu tak, jak by to mělo být.

Sdílejte článek