Domů CVIČENÍ Zájímá Vás, jak Dakota Johnson docílila tak krásné postavy při natáčení triologie...

Zájímá Vás, jak Dakota Johnson docílila tak krásné postavy při natáčení triologie Padesáti odstínů? Zde je celý její týdenní harmonogram s dietou i cviky!

Jak byste zacházeli s tělem, kdybyste měli strávit pět měsíců natáčením filmové série proslulé super-nahými sexuálními scénami? Většina žen na to nikdy nemusí ani pomyslet. Dakota Johnson, 28 let, naopak musela. Zde je popis toho, jak se Dakota připravovala hrát Anu v triologii 50-ti odstínů šedi, jejíž poslední díl měl premiéru letos na Valentýna.

1. Cvičila již v roce 2016 na film, který se vysílal až letos v roce 2018. Padesát odstínů temnoty (vydaný v únoru 2017) a Padesát odstínů svobody byly natáčeny souběžně od února 2016. Trvalo to celkem 5 měsíců, kdy 5 dní v týdnu se točilo ve Vancouveru, poslední dva týdna pak ve Francii.

2. Používala stejného trenéra jako Jessica Alba. Zatímco byla Dakota ve Vancouveru, pracovala s osobní trénerkou Ramonou Braganzou, zakladatelkou fitness metody 3-2-1, která byla zaměstnána produkční společností Fifty Shades poté, co ji Dakota zmínila v rozhovoru. První slavnou osobností Ramony je Jessica Alba, která začala spolupracovat s Ramonou ve věku 17 let. Ramona také během let trénovala Halle Berry, Amandu Seyfried, Anne Hathaway a Kate Beckinsale.

3. Dakota se změnila velmi málo, aby hrála Anu. „Přestože jsme pracovali na tom, jak si vytvarovat ramena, mít pevný zadek a vytónovat její ruce, hlavním cílem bylo dostat ji do pohybu 30 minut denně,“ říká Ramona.

4. Dakota cvičila asi pět dní v týdnu po dobu 30 až 60 minut. „Během několika prvních měsíců natáčení jsme byli agresivnější, ale později jsme se vrátili na pouhých 30 minut,“ říká Ramona. A někdy Dakota jen vyběhla na krátký běh ven.

5. Dakota cvičila různé pohyby během každého cvičení. „Když děláte stejné cviky každé cvičení, začnete stavět svalovou hmotu,“ říká Ramona. „Naším cílem bylo tónovat její svaly, a tak jsme je cvičil různými způsoby.“

Během typického tréninku se Dakota na 5 až 10 minut zahřála na běžeckém pásu, dělala tři cviky za sebou, pak se vrátila ke kardiu. Ramona použila pohyby inspirované tancem, Pilates, kickboxem a jógou, aby cvičení byla svěží a neotřelá.

Kam dál?

Zde je seznam škodlivých věcí, které možná děláte svému mazlíčkovi, aniž byste si to uvědomovali!

10 pozitivních důsledků, které má na Vaše tělo chůze, pokud si dopřáváte procházky každý den!

Co se stane Vašemu tělu, když začnete jíst ovesné vločky každý den?!

Kosmetické tipy, které Vám pomohou osvěžit Váš vzhled a být dobře upravené během chviličky!

Jen 3 minuty před spánkem: Jednoduché cviky, díky nimž budete mít nohy jako modelka!

Další články