David Hampl
16 března, 2020

Abychom byli zdraví a silní, je nutné se o sebe umět starat. Zdravý životní styl je předpokladem dlouhé, spokojeného a šťastného života plného zdraví a pozitivní energie. Existuje spousta metod, cvičení, filozofií a nejrůznějších způsobů, jak si zajistit kvalitní zdraví. Člověk by měl být v každém případě uvědomělý, zodpovědný a ochotný pro své zdraví něco dělat. Alternativních metod a různých cvičení pro lidské zdraví je celá řada a každý preferuje něco jiného. Cvičení, které jsme si pro vás dnes připravili ovšem výjimečné. Stačí k němu použít jen ruce a nohy vašeho těla, pár minut času každý den a vaše zdraví bude plné síly a energie.

Tibetské cvičení

Cvičení, které pro vás máme připraveno, pochází z Tibetu a tamními obyvateli je praktikován již několik století. V poslední době se ovšem dostává do povědomí moderního světa, díky své jednoduchosti a efektivitě. Pomáhá všem lidem zlepšit jejich mobilitu a působí skvěle jako prevence. Skvěle pomáhá lidem, kteří prodělali cévní mozkovou příhodu.

Pohodlně se usaďte

K tomu, abyste mohli toto cvičení provádět, je nutné pohodlně se posadit. Každému se sedí pohodlně jinak, a proto si vyberte polohu, která vám bude opravdu příjemná. Sedněte si třeba na zem nebo se opřete do křesla. Pokud jste po nějaké nehodě, bude toto cvičení působit skvěle jako rehabilitace.

Až budete sedět, natáhněte pravou ruku a jejími prsty propleťte prsty na levé noze. Pata nohy by měla směřovat dovnitř. Jakmile budete mít prsty propletené, začněte jimi táhnout do protisměru. Krev vám začne úplně jinak proudit a bude aktivnější, resp. rozproudí se. Následně to stejné proveďte obráceně, tedy levá ruka a pravá noha.

Pravidelnost nese ovoce

Budete-li cvičení provádět každý den po dobu jednoho týdne alespoň 10 minut denně, stanou se vaše nohy i ruce mobilnější. Možná ze začátku pocítíte jemné bolesti na některých místech, ale pravidelným cvičením zmizí. Zlepšíte své zdraví a budete se cítit skvěle, což je v současné době opravdu potřeba.

Sdílejte článek