6 příznaků, že máte v těle příliš málo hořčíku

Hořčík je jedním z nejdůležitějších minerálů ve vašem těle. Bohužel mnoho lidí bojuje s jeho nedostatkem, aniž by to věděli. Naštěstí dnes většina lidí tuší, jak je tento minerál důležitý a dávají si na to pozor. Poradíme vám, podle jakých signálů poznáte, že potřebujete doplnit hladinu hořčíku v organismu. Tyto signály nikdy neignorujte!

Svalové křeče a vysoký krevní tlak

Velmi bolestivým příznakem jsou svalové křeče, které nechce zažít nikdo z nás. Znají to hlavně těhotné ženy, které mají křeče v lýtkách. A také v tomto případě lékaři doporučují užívat pravidelně hořčík pro doplnění hladiny tohoto minerálu.

Vysoký krevní tlak toho naznačuje hodně. Jestli potřebujete snížit krevní tlak, měli byste začít užívat doplňky stravy s hořčíkem. Je to velmi levný a šetrný způsob, jak zlepšit své zdraví a doplnit tento minerál. Uvidíte, že bude ihned mnohem zdravější.

Čtěte také: Češi mají tyto suroviny doma a přitom nevědí, jaké výborné účinky můžou mít. Řeč je o česneku a bobkovém listu.

shutterstock.com

Zácpa a úzkosti

Hořčík je velmi důležitý také pro správnou funkčnost trávicího systému, a to hlavně tenkého střeva. Máte-li zácpu, doplnění tohoto minerálu vám může hodně pomoci. Navíc to může být příznak toho, že máte v těle málo hořčíku.Stres a úzkosti nejsou zábava pro nikoho. Budete se divit, ale také nevyvážená strava je důvodem, proč máte s těmito emociálními stavy potíže. Poraďte se se svým lékařem a uvidíte, že vám doplnění vitamínů a minerálů hodně pomůže s psychickou pohodou.

Nepravidelný srdeční tep a chuť na čokoládu

Někteří lékaři předepisují hořčík také v případě nepravidelného tepu. Ten totiž pomáhá srdci, aby fungovalo správně. Máte-li nepravidelný tep, můžete to vyřešit něčím tak jednoduchým, jako je doplněk stravy. Možná nebudete ani potřebovat silné léky.

Máte neustále chuť na čokoládu? Tím vám tělo říká, že potřebuje více hořčíku. Malé množství hořké čokolády pro vaše tělo nebude vůbec škodlivé, a proto se ho nemusíte vůbec obávat. Klidně si dejte trochu čokolády, kešu, banány, tofu, hrášek nebo dýňová semínka.

Zdroj: se.laowl.com