Brenda z Beverly Hills 90210: Konec léčby? Nové výsledky naznačují zlepšení stavu!

Překvapivé výsledky nové léčby dávají naději na zpomalení rakovinných buněk. Herečka Shannen Doherty, známá ze seriálu Beverly Hills 90210, podstoupila léčbu, která se ukázala jako skutečný zázrak. Po dlouhých letech boje s nemocí je plná naděje, že se jí podaří zpomalit její postup.

Reklama
Instagram.com

Léčba, kterou Shannen podstoupila, je zaměřená na perforaci krevně-mozkové bariéry a ničení metastáz. Výsledky aplikace nové infuzní terapie přinášejí do jejího života obrovskou naději. Rakovinové buňky by měly být účinně likvidovány.

Reklama

Neřeknu, co to přesně je, ale dostávám nový druh infuze proti rakovině. Po čtyřech ošetřeních jsme však neviděli žádný rozdíl a všichni chtěli, ať změním léčbu,“ prozradila Dohertyová ve svém podcastu Let’s be clear. Po dalších třech dávkách však přišla radikální změna.

Léčba, která prolamuje hematoencefalickou bariéru, je pro Dohertyovou skutečným zázrakem. „To, že lék prolamuje hematoencefalickou bariéru, je zázrak, možná zasáhl Bůh a řekl: ‚Dám jí na chvíli pokoj‘. Někdy hledáte zázraky na špatných místech, a přitom jsou přímo před vámi,“ sdělila herečka. „Vnímám to jako zázrak. Tak trochu jsem si hodila kostkou a řekla si, že v tom budu pokračovat,“ dodala plná naděje.

Léčba Brendy je však i o mnohem víc než jen o boji proti nemoci. Shannen Dohertyová již několik let veřejně mluví o svém onemocnění, šíří osvětu a poukazuje na důležitost prevence. Její statečnost a odhodlání jsou inspirací pro mnoho dalších lidí.

Reklama

Shannen se ve svém boji s nemocí rozhodla přetavit svůj osud v pomoc ostatním. Sdílí svůj příběh a provádí osvětu mezi lidmi o důležitosti prevence. Její aktuální léčba přinesla překvapivé výsledky, které dávají naději nejen jí, ale i mnoha dalším lidem bojujícím s rakovinou.

Naděje umírá jako poslední

Léčba Brendy je příkladem toho, že naděje umírá jako poslední. Shannen Dohertyová se svou statečností a odhodláním dává lidem bojujícím s rakovinou sílu a inspiraci.

Reklama