Jaké potraviny vám přirozeně vyčistí střeva?

Tlusté střevo je velmi důležitým orgánem, který filtruje toxiny od zdravých živin. Je to důležitá součást trávicího systému, a proto je nutné o něj pečovat. I když o něm většinou nevíte, tlusté střevo má velmi těžkou práci, kterou mu může ulehčit konzumací několika potravin. Ty ho pročistí a zároveň mu pomohou správně fungovat. Jedině tak se budete cítit dobře a nebudou vás trápit žádné zdravotní problémy.

Přirozený způsob čištění střeva je tím nejlepším

Samozřejmě si na pročištění můžete dát doplňky stravy, ale je lepší vsadit na potraviny, které jsou snadno dostupně, pro vaše zdraví méně škodlivé a také tím tělu dopřeje i mnoho dalších živin, které v doplňcích nenajdete. Jedním z nich je pomeranč. Je to ideální potravina, protože obsahuje spoustu vitaminu c, ale také sodíku, draslíku nebo hořčíku. Jsou to prvky, které posilují svaly.

Další potravinou jsou hrozny. Je jedno, jestli zvolíte fialové nebo zelené. Čistí krev, střeva a mají projímavé účinky. Proto se vyplatí se jíst. Navíc jsou plné vlákniny, které prospívá zdravého trávení. Artyčoky ještě nejsou tolik oblíbené, nicméně získávají na pozornosti. Můžete je vyzkoušet, protože vyčistí tlusté střevo přirozeným způsobem. Dokáží také pomoci s léčbou nemocí – anémie, cukrovky nebo žlučových kamenů.

Čtěte také: Rozdíl mezi červenými a bílými striemi, o kterém lidé nevědí!

Na čištění tlustého střeva je vhodný také celer. Je to zelenina, která se většinou přidává do polévek nebo omáček, rozhodně ale má velký vliv na funkci tlustého střeva. Zabraňuje vzniku rakovinných buněk právě ve střevě nebo žaludku. Celer je přirozeným prostředkem v boji proti toxinům, patří mezi diuretika a díky tomu bude váš nervový oběh fungovat normálně.

https://www.newsitamea.gr/

Jaké další potraviny jsou vhodné na pročištěn organismu?

Rajče pomůže pročistit organismus, a to díky obsahu vitaminů. Působí antioxidantně a posiluje imunitní systém. Rajčata byste měli do svého jídelníčku zařadit na každý den. Citron zase obsahuje spoustu vitaminu C, stejně jako pomeranč. Můžete si ho dát každé ráno s horkou vodou, podpoříte také nastartování organismu na celý den. Navíc je přirozenou ochranou pro žlučník.

Jablko je oblíbené ovoce nejen u dětí. Pomáhá snižovat hladinu cholesterolu, pochlubit se může také antioxidačními nebo detoxikačními vlastnostmi. Je to potravina, která chrání nejen tlusté střevo, ale také mozek, protože snižuje riziko vzniku Parkinsonovy nebo Alzheimerovy choroby.

https://www.newsitamea.gr/

Další surovinou je cibule, kterou lidé milují, a přidává se téměř do každého pokrmu. Zlepší trávicí systém, obsahuje vlákninu a také i z ní můžete vyrobit také sirup proti kašli, který můžete podávat i dětem.

Vláknina je pro fungování střev velmi důležitá

Pomoci si můžete také zeleným čaje, ale pouze kvalitním. Nepoužívejte žádné levné varianty, které se zeleným čajem nemají nic společného. Pravý zelený čaj zabraňuje chřipce, také se zbavíte migrén a únavy. Zabraňuje vzniku vředů a můžete ho pít každý den.

https://www.newsitamea.gr/

Samozřejmě existují i více potravin, kterými si můžete pomoci ke správnému fungování tlustého střeva. Poslouchejte hlavně své tělo, které si samo řekne, která potravina mu dělá dobře a kterou byste naopak měli vynechat.

Spoustu lidí pak zapomíná na příjem vlákniny. Je to živina, která je podstatná pro správné fungování střev. Díky vláknině nebudete trpět průjmy ani zácpami, celý proces trávení bude postupovat zcela přirozeně. Vlákninu najdete v mnoha potravinách, zejména v některých druzích ovoce. Správná kombinace nejen vlákniny, ale také bílkovin a zdravých tuků je nejlepší nejen pro hubnutí, ale také pro pocit, že děláte to nejlepší. Jedině tak se ve svém těle budete cítit dobře a poděkuje vám tím, že vám bude sloužit dlouho.