Zákulisí natáčení Smyslu pro tumor: Alžběta Malá a Filip Březina o intimních scénách!

Alžběta Malá a Filip Březina, dvě výjimečné herecké osobnosti, které se ve velmi úspěšném seriálu Smysl pro tumor staly zamilovaným párem. Filipa Březinu obsadili do role jako prvního. Režisérka Tereza Kopáčová ho potkala na chodbě, kde probíhal casting, a zeptala se ho, s jakou herečkou by si přál hrát. Filip bez váhání odpověděl, že by nejraději vedle sebe viděl Alžbětu Malou, protože je skvělá herečka. Režisérka považovala tuto volbu za rozhodující, hlavně aby se herci na place cítili příjemně.

View this post on Instagram

A post shared by Alžběta Malá (@alzbetamalaa)

Natáčení

V seriálu Smysl pro tumor se odehrávají scény v nemocničním pokoji, kde leží Filip s panem Bartoškou. Tyto scény se natáčely v ateliéru a ostatní části v reálné nemocnici v Hradci Králové. Natáčelo se také v Praze a Pardubicích. Během natáčení se Alžběta a Filip setkávali s reálnými pacienty na chodbách nemocnice. Filip občas pociťoval tíseň z této situace, nejtěžší to bylo natáčení scény, kdy mu vyráběli masku kvůli ozařování. Policová stěna plná masek skutečných pacientů mu připomněla, že sem lidé trpící rakovinou skutečně přicházejí za léčbou, což na něj působilo velmi emotivně.

Čtěte také: Víte o tomto speciálním režimu na oknech? Je potřeba aktivovat tuto věc. Jinak se za topení letos nedoplatíte.

Filipovi museli oholit vlasy, ale také celou hlavu zakrýt, protože po chemoterapii vlasy vypadají spolu s kořínky. Měl husté a tmavé vlasy a po čase mu pod líčením začaly rašit nové vlasy. To bylo již vidět a vyžadovalo se řešení.

Vtipné historky z natáčení

Alžběta a Filip si vzpomínají na různé zábavné situace z natáčení. Jednou z nich byla scéna, kdy Filipova postava zpívala německy včelku Máju a Alžběta měla padat z postele. Při jednom pádu na kostrč to už moc vtipné nebylo, ale zpětně na tu scénu rádi vzpomínají. Režisérka Tereza Kopáčová dokonce říká, že Alžběta umí hezky padat. Další zábavnou situací bylo, kdy si Alžběta omylem stříkla dezinfekci do oka.

V další scéně museli Alžběta a Filip skočit z útesu do moře. Alžběta měla strach a zdálo se jí to alespoň dvacet metrů, zatímco pro Filipa to byly jen tři metry. Před natáčením si Filip několikrát skočil z útesu, dokonce i pozadu a salta. Poté přemlouval Alžbětu, která se hrozně bojí výšek, aby také skočila. Nakonec to skočila, ale záběr se nepovedl a museli točit scénu znovu. Toto pro ni byl nejhorší natáčecí den.

Natáčení poslední scény osmého dílu bylo pro Filipa velmi emotivní a náročné. Celou dobu měl v této scéně plakat. Umění pracovat s pláčem před kamerou není snadné a vyžaduje herecké zkušenosti a čas.

Alžběta a Filip hovořili také o intimních scénách. Přiznali, že na place nevznikne žádná intimita a je to spíše stresující situace, zejména když není přítomný koordinátor intimity. Pro tyto scény je velmi důležitá důvěra mezi herci.