David Hampl
28 června, 2022
, ,

Připravte si lahodnou kaši, díky které bez námahy zhubnete několik kilogramů. Konzumací této kukuřičné pochoutky zrychlíte svůj metabolismus a snáze se zbavíte nežádoucího tělesného tuku. Dodá vám potřebné vitamíny a stopové prvky a zásobí vás energií na dlouhou dobu. Kaše je skvělým zdrojem vlákniny a potřebných živin, které ovlivní rychlost hubnutí. Navíc se dá připravit na mnoho způsobů. Rozlučte se s omezujícími dietami a nebezpečným hladověním!

https://www.grazynkagotuje.pl/

Na kaši budete potřebovat:

  • 50 g mletých kukuřičných zrn
  • 200 ml vody
  • Půl lžičky olivového oleje
  • Sůl k osolení vody

Základní recept na kaši

Propláchněte kukuřičná zrna a vložte je do hrnce. V samostatném hrnci osolte vodu a přidejte ji k varu. Poté přisypte kukuřici do horké vody a vařte asi dvacet minut, ke konci přidejte olivový olej a promíchejte.

https://www.grazynkagotuje.pl/

Kaši nedoslazujte ani nepřidávejte mléko, protože tyto přísady zvýší kalorickou hodnotu a glykemický index výrobku.

Tuto kukuřičnou kaši následně konzumujte každý den s jinými ingrediencemi, které jsou rovněž prospěšné pro hubnutí. Snažte se nekonzumovat nic jiného, přičemž zeleninu můžete jíst v libovolném množství nebo si kaši rozdělit do více jídel. První den si připravte 400 gramů kukuřičné kaše spolu s nakrájenou okurkou a rajčetem. Jako dezert si dejte jablko nebo hrušku. Snažte se vypít alespoň dva litry tekutin, nejlépe čisté vody, ale pitný režim můžete zpestřit i neslazeným čajem.

https://www.grazynkagotuje.pl/

Každý den trochu jinak

Druhý den rovněž zkonzumujte 400 gramů této výborné kukuřičné kaše. Buď si ji dopřejte se stejnou zeleninou jako předchozí den, nebo k ní přimíchejte jinou zeleninu podle své chuti, abyste si kaši ozvláštnili. Dále si dejte jedno libovolně vybrané ovoce a opět se snažte vypít minimálně dva litry tekutin.

Třetí den si uvařte jen 300 gramů kukuřičné kaše. K ní si můžete dát bílé zelí a mrkvový salát. Zeleninu můžete konzumovat v jakémkoliv množství, které vás zasytí. Tentokrát už si ovoce nedávejte, ale uvařte si zelený čaj bez cukru. Nezapomínejte na pitný režim, opět je důležité vypít kromě čaje ještě dva litry vody nebo jiných neslazených tekutin.

Pitný režim je důležitý

Čtvrtý den můžete opět sníst 400 gramů kukuřičné kaše s libovolným množstvím bílého zelí a mrkvového salátu. Dopřejte si také rajče nebo okurku a jakékoliv ovoce – nejlepší je volit takové, které má nízký glykemický index, například borůvky, jahody, maliny a citrusy. Opět vypijte alespoň dva litry tekutin.

Pár dní konzumace takové kaše vám může pomoci zhubnout až 5 kilogramů. Kromě toho konzumace zeleniny a zdravých potravin, které doplňují váš jídelníček, budete regulovat hladinu cukru v krvi a zabráníte škodlivým skokům inzulínu v těle. Velké množství vlákniny obsažené v kukuřičné kaši vyčistí střeva od toxinů a dalších škodlivých látek, díky čemuž se zlepší metabolismus.

Zdroj: grazynkagotuje.pl

Sdílejte článek