Zdravý a šťastný život díky kočičím mazlíčkům

Mnoho lidí si myslí, že kočky nedělají nic jiného, ​​než že jí, spí a mňoukají. Ale ve skutečnosti tato zvířata přinášejí svým majitelům spoustu výhod, a to se děje na energetické úrovni.

O magické síle koček lidé věděli již dlouho

Už jste někdy pozorně sledovali chování kočky? Souhlasíme s tím, že se to může zdát zvláštní a tajemné. Ve srovnání se psy, kteří jsou veselejší a citově závislí na svých majitelích, se kočky chovají mnohem klidněji a odtažitěji.

Zdá se, že jsou v neustálé interakci s něčím neviditelným, i když žijí vedle nás. Je to proto, že mají spojení s vyššími úrovněmi vesmíru – těmi úrovněmi, které nejsou viditelné pro lidské oko.

Čtěte také: Nadměrné pocení může mít i zdravotní příčinu, odhalte ji včas

Věnujte pozornost tomu, co dělá vaše kočka

Možná jste si všimli, jak vaše kočka sedí a dívá se na nějaký pevný bod, jako by viděla něco, co nejsme schopni zachytit očima. Možná je to tak. Vesmír se skládá z různých druhů energie a tyto energie, ať už pozitivní nebo negativní, jsou neustále v pohybu.

Kočky přitahují negativní energií. Čím více se ho na určitém místě hromadí, tím více tato zvířata cítí potřebu jej absorbovat a přetvářet. Pokud jste si všimli, že vaše kočka tráví většinu času v určité místnosti, měli byste vědět, že se to děje z nějakého důvodu.

Čím uvolněnější je váš chlupatý mazlíček, tím více pracuje, ať už si to uvědomujete nebo ne.

Kočka jako lék na depresi

Jednou z kočičích superschopností je měnit energii celé místnosti, což má pozitivní vliv na lidské zdraví. Pozitivní vliv mají kočky zejména na pacienty s Alzheimerovou chorobou a depresemi. Desetiletá studie také ukázala, že přítomnost kočky může snížit riziko infarktu až o 30 %.

Bylo také prokázáno, že lidé, kteří chovají doma zvířata, se dožívají vyššího věku, jsou zdravější a méně stresovaní. Reagování na péči zvířete jakýmkoli způsobem a hlazení jeho srsti vám pomůže cítit se klidněji a vrátit se do stavu pohody. Pokud trpíte jakoukoli bolestí, přítomnost chlupatého přítele může bolest zmírnit nebo zcela zastavit.

Máte špatný spánek?

Pokud špatně spíte a vaše kočka často leží ve vaší posteli, může to znamenat, že se vaše postel nachází v negativní zóně. Případně může kočka vycítit, že s vaším tělem není něco v pořádku, a snaží se vám pomoci a uklidit vás. V takovém případě pravděpodobně leží na stejném místě na vašem těle.